تاکر کارلسون در برابر فاکس – Axios – اخبار RT World

گفته می شود صبر این کارشناس محافظه کار در مورد قراردادش با این شبکه به سرعت در حال کاهش است

آکسیوس روز یکشنبه به نقل از منابع نزدیک به کارشناس گزارش داد، مفسر محافظه‌کار، تاکر کارلسون، آماده حمله به فاکس نیوز است، اگر شبکه او را از قراردادش آزاد نکند.

فاکس ماه گذشته میزبان شماره یک خود را چند ساعت قبل از پخش برنامه اخراج کرد، اما کارلسون را از قرارداد سالانه 20 میلیون دلاری خود که او را تا ژانویه 2025 در جاهای دیگر در صنعت منع می کند، رها نکرده است.

در حالی که کارلسون هیچ اظهارنظر عمومی در مورد خروج یا برنامه‌های آینده‌اش نداده است، به جز یک ویدیوی دو دقیقه‌ای توییتری که به بینندگانش قول می‌دهد که آنها را ببیند.به زودیاو وکیل سرگرمی برایان فریدمن را برای مذاکره در مورد خروج از قرارداد حفظ کرده است. منابعی که ادعا می کنند به این خبرساز نزدیک هستند می گویند که او در حال از دست دادن صبرش با این شبکه است.


تاکر کارلسون با قرارداد فاکس - نیویورک اجباری پخش شد

تیم او برای جنگ آماده می شود. او آزادی خود را می خواهد، “یک دوست صمیمی کارلسون” به Axios گفت و اشاره کرد که کارلسون قبلاً گفته بود که می خواهد “این کار را آرام و تمیز انجام دهید” اما تیم او اکنون بود رفتن از زمان صلح به Defcon 1.

نماد محافظه کار “می داند که بسیاری از اجساد در کجا دفن شده اند، و آماده است تا شروع به ترسیم نقشه کند.” یکی دیگر از منابع خودی موافق است.

متحدان کارلسون در رسانه‌ها ظاهراً آماده حمله به فاکس هستند و رسانه‌هایی از جمله پلتفرم ویدیویی رامبل و شبکه کابلی Newsmax پیشنهاد داده‌اند که حتی بیشتر از کارفرمای قبلی‌اش به او دستمزد بدهند. حتی ایلان ماسک، مدیر عامل میلیاردر توییتر، ظاهراً علاقه مند است، اگرچه آن دو درباره جزئیات هیچ ترتیبی صحبت نکرده اند. ddd

“این ایده که کسی قرار است تاکر را ساکت کند و مانع از صحبت کردن او با مخاطبانش شود، بیش از حد مضحک است.” فریدمن به Axios گفت.

این شبکه تقریباً نیمی از مخاطبان خود را در ساعت 20:00 کارلسون در هفته پس از اخراج وی از دست داد، و رتبه‌بندی سایر برنامه‌های شبکه نیز به شدت کاهش یافته است – به ویژه در سنین 25 تا 54 سال که برای تبلیغ‌کنندگان مطلوب است. نمایش کارلسون بیش از 3 میلیون بیننده در هر شب داشت که بسیار بیشتر از محبوب ترین برنامه بعدی بود.

دلیل دقیق برکناری کارلسون علنی نشده است. منتقدان رسانه‌ای از جمله نیویورک تایمز به پیام‌های متنی فاش شده از مجری اشاره می‌کنند، به‌ویژه پیام‌هایی که در آن کارلسون اعتراف کرد که از تماشای فیلمی از کتک خوردن یک معترض ضدفا توسط گروهی با وجود این که این موضوع مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، لذت می‌برد. “مردان سفید پوست چگونه می جنگند” سپس به انسانیت معترض اعتراف کرد. دیگر متن‌های فاش شده نشان می‌دهند که کارلسون این ادعا را باور نمی‌کند که Dominion Voting Systems آرا را به جو بایدن دموکرات تغییر می‌دهد. فاکس تنها چند روز قبل از اخراج مجری، دعوای افترای Dominion را به مبلغ 787 میلیون دلار حل و فصل کرد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: