برخورد کامیون با موانع امنیتی نزدیک کاخ سفید – اخبار RT World

یک مظنون پس از برخورد یک کامیون U-Haul به دروازه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن دی سی توسط سرویس مخفی ایالات متحده بازداشت شد. گزارش ها حاکی از آن است که اکنون مقامات در حال بررسی یک بسته مشکوک در محل حادثه هستند.

به گفته سرویس مخفی که تایید کرد یک نفر دستگیر شده است، سقوط در ضلع شمالی میدان لافایت، که مستقیماً در مجاورت کاخ سفید است، حوالی ساعت 10 شب دوشنبه شب به وقت محلی رخ داد.

به هیچ یک از کارکنان سرویس مخفی یا کاخ سفید آسیبی وارد نشد و علت و نحوه سقوط در دست بررسی است. سخنگوی سرویس مخفی آنتونی گوگلیلمی در بیانیه ای گفت.

یک شاهد عینی بعداً در توییتر فیلمی را که هنگام دستگیری راننده کامیون U-Haul توسط مقامات گرفته شده بود، به اشتراک گذاشت. آنها گفتند که در ابتدا تصور می کردند این تصادف یک تصادف بوده است، تا اینکه U-Haul پشتیبان شد و یک بار دیگر سعی کرد از موانع عبور کند.

پلیس در اواخر دوشنبه شب در حال بازرسی کامیون بود و در یک نقطه از ربات‌ها استفاده کرد تا مشخص شود آیا این کامیون حاوی چیز خطرناکی است یا خیر. یکی از شعبه های محلی NBC گزارش داد که الف “بسته مشکوک” در داخل یا نزدیک U-Haul پیدا شده بود، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

به گفته مارینا ماراکو، خبرنگار محلی فاکس، با بررسی مقامات، چندین بلوک در منطقه بسته شد و چندین هتل نیز به عنوان یک اقدام احتیاطی تخلیه شدند. هنوز جزئیاتی در مورد مظنون منتشر نشده است و دلیل سقوط نیز نامشخص است. اداره پلیس متروپولیتن دی سی به سرویس مخفی در تحقیقات کمک می کند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: