بایننس با تحقیقات تحریمی روسیه مواجه است – بلومبرگ – اخبار RT World

گزارش شده است که مقامات ایالات متحده در حال بررسی بزرگترین اپراتور مبادله ارزهای دیجیتال در جهان هستند

بلومبرگ روز جمعه به نقل از بلومبرگ گزارش داد، بخش امنیت ملی وزارت دادگستری ایالات متحده در حال بررسی این موضوع است که آیا بایننس یا هر یک از مقامات آن ممکن است تحریم های ایالات متحده و اتحادیه اروپا علیه روسیه را نقض کرده باشند. “افراد آشنا با موضوع.”

به گفته پنج نفری که خواستند نامشان فاش نشود، ایالات متحده مشکوک است که اتباع روسیه ممکن است پول را از طریق بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان جابجا کرده باشند. وزارت دادگستری از اظهار نظر خودداری کرد.

بایننس در بیانیه ای به بلومبرگ گفت که به طور کامل از تمام تحریم های آمریکا و بین المللی تبعیت می کند. آن “مشتری خود را بشناسید” پروتکل ها همتراز با بانک های سنتی هستند، در حالی که ساختار حاکمیت شرکتی آن بود “به طور کامل بازسازی شده” در سال 2021 و کارکنان با یک “نیمکت در کلاس جهانی مدیران باتجربه،” بیانیه گفت.

“سیاست ما رویکردی بدون تحمل را برای ثبت نام های مضاعف، هویت های ناشناس و منابع مبهم پول تحمیل می کند.” بایننس گفت.


صرافی های برتر ارزهای دیجیتال انتقال دلار و یورو از روسیه را ممنوع می کند

ماه گذشته، یکی از رسانه های خبری کریپتو گزارش داد که بایننس محدودیت هایی را که در مارس 2022 بر سر درگیری اوکراین اعمال شده بود، بر روی کاربران روسی لغو کرده است. با این حال، این شرکت مخالفت کرد و گفت که تمام محدودیت‌های مرتبط با تحریم‌ها به قوت خود باقی است.

تحقیقات DOJ که قبلاً گزارش نشده بود، در حالی انجام می شود که بایننس قبلاً توسط چندین آژانس دولتی ایالات متحده تحت نظارت است. سرویس درآمد داخلی (IRS) و دادستان های فدرال در حال بررسی انطباق شرکت با مقررات ضد پولشویی ایالات متحده هستند، در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در حال بررسی است که آیا بایننس از تجارت اوراق بهادار ثبت نشده حمایت کرده است یا خیر.

در ماه مارس، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) از بایننس در دادگاه فدرال شکایت کرد و ادعا کرد که این شرکت قوانین ضد پولشویی، تجارت مشتقات و معاملات پردازش شده توسط مجرمان و تروریست ها را نقض کرده است. این پرونده در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ایلینوی در حال بررسی است.

مدیر عامل Changpeng Zhao، که یکی از بنیانگذاران Binance در سال 2017 بود، این شکایت را به چالش کشید و آن را گفت. “به نظر می رسد که حاوی یک بازخوانی ناقص از حقایق است.”

پس از فروپاشی FTX در سال گذشته، بایننس به بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان تبدیل شد. این شرکت هیچ دفتر مرکزی رسمی ندارد، اما مراکز عملیاتی خود را در فرانسه و امارات متحده عربی راه اندازی کرده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: