ایالات متحده یک وزارت حقیقت دیگر راه اندازی کرد – RT World News

اداره کل اطلاعات ملی سازمانی را برای مقابله با “اطلاعات نادرست” خارجی تشکیل داده است.

ایالات متحده یک مرکز نفوذ بدخیم خارجی را برای مقابله با تهدیدات خارجی برای انتخابات و نیز ایجاد کرده است “افکار عمومی” در داخل کشور، آوریل هاینز، مدیر اطلاعات ملی، در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح سنا در روز پنجشنبه اعلام کرد.

FMIC که زیر نظر دفتر مدیر اطلاعات ملی فعالیت می کند، به آن دسترسی دارد “تمام اطلاعاتی که در اختیار یا ایجاد شده مربوط به اطلاعات بدخیم خارجی، از جمله امنیت انتخابات است.” مدیر آن، جفری ویچمن، سابقاً رئیس تجزیه و تحلیل مرکز مأموریت ضد جاسوسی سیا بود.

برای اهداف آژانس، “خارجی” به معنای منشاء روسیه، ایران، چین، کره شمالی یا “هر کشور خارجی دیگری که مدیر مرکز” مناسب تشخیص می دهد، در حالی که “نفوذ بدخیم خارجی” به عنوان تعریف می شود «هر گونه تلاش خصمانه ای که توسط، یا به دستور، یا به نمایندگی یا با حمایت اساسی از» انجام شود، یکی از کشورهای نامبرده به منظور تأثیرگذاری پنهان یا آشکار بر سیاست دولت یا ایالت ایالات متحده یا بر “افکار عمومی در ایالات متحده.”


همکاری اوکراین با FBI برای سانسور رسانه های اجتماعی - رسمی

در حالی که FMIC ظاهراً در سپتامبر به دستور قوانین اخیر تأسیس شد، جلسه استماع روز پنجشنبه اولین اشاره عمومی به وجود آن بود. تأسیس آن بحث برانگیز بود، زیرا برخی از سناتورها و افسران اطلاعاتی نیاز به یک آژانس دیگر با مسئولیت مشابه با مرکز تعامل جهانی، زیرمجموعه وزارت امور خارجه که وظیفه انتشار تبلیغات آمریکایی برای مبارزه با انواع خارجی را دارد، زیر سوال بردند.

هاینز به برخی از این نگرانی ها در جلسه استماع روز پنج شنبه اشاره کرد و اصرار داشت که FMIC در حال کار است از مرکز تعامل جهانی و سایرین در سراسر دولت ایالات متحده برای کمک به آنها برای درک برنامه ها و اهداف بازیگران کلیدی در این فضا حمایت کنید: چین، روسیه، ایران و غیره.

از زمان انتخاب دونالد ترامپ در سال 2016، مقابله با «اطلاعات نادرست خارجی» به نوعی وسواس برای بوروکرات‌های دولتی تبدیل شده است و از آن زمان تاکنون بیش از 12 آژانس راه اندازی شده است. علاوه بر GEC که در سال 2017 راه اندازی شد، پنتاگون سال گذشته بی سر و صدا یک دفتر مدیریت نفوذ و ادراک راه اندازی کرد و به شاخه نفوذ و مداخله خارجی وزارت امنیت داخلی، گروه ویژه مقابله با نفوذ خارجی و هیئت مدیریت اطلاعات نادرست بدبخت پیوست. و همچنین گروه ویژه نفوذ خارجی FBI.

با این حال، شرکت RAND، پیمانکار پنتاگون اخیرا اذعان کرده است که نقش روسیه احتمالاً اغراق‌آمیز است. این اندیشکده در مطالعه ای که سال گذشته انجام شد هشدار داد که سرزنش مسکو برای همه اطلاعاتی که واشنگتن دوست ندارد احتمالاً نتیجه معکوس خواهد داشت و از وزارت دفاع خواست تا کاهش دهد. “نسبت بیش از حد اطلاعات نادرست در رسانه های اجتماعی به روسیه.”

اشاره به روسیه در هر موردی از فعالیت در شبکه های اجتماعی شبیه دخالت روسیه، درک تهدید را مخدوش می کند. گزارش بیان کرد.