ایالات متحده ادعا می کند که به خاطر پیروزی در جنگ جهانی دوم بر نازی ها – RT World News

پس از این ادعا که “نیروهای ایالات متحده و متحدان” کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، روز سه‌شنبه تلاش کرد تا روسیه را مشابه آلمان آدولف هیتلر توصیف کند.

همانطور که همه می دانید این هفته سالگرد پایان جنگ جهانی دوم در اروپا و پیروزی ایالات متحده و نیروهای متحدش بر فاشیسم و ​​تجاوز در این قاره است. دبیر مطبوعاتی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری روزانه به خبرنگاران گفت.

قاره اروپا اکنون با تهاجم جدیدی روبرو است. ژان پیر افزود. ایالات متحده جهان را در واکنش به این موضوع جلب کرده است و ما به حمایت از مردم اوکراین در دفاع از استقلال و دموکراسی خود ادامه خواهیم داد.

پس از اعلام بسته 1.2 میلیارد دلاری مهمات و سایر تجهیزات برای ارتش کیف، ژان پیر افکار بیشتری در مورد معنای جنگ جهانی دوم و سخنرانی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در رژه پیروزمندانه در مسکو ارائه کرد.


نخبگان جهانی که درگیری ها و کودتاهای خونین را تحریک می کنند - پوتین

روز پیروزی قرار است در مورد صلح و وحدت در اروپا باشد. قرار است درباره پایان جنگ و خونریزی و رنج باشد. در عوض، آقای پوتین فقط وعده خشونت بیشتر داد و فقط دروغ های بیشتری درباره جنگی که به دروغ ادعا می کند علیه روسیه راه انداخته است، منتشر کرد. او گفت.

پوتین در سخنرانی خود در میدان سرخ این موضوع را محکوم کرد “نفرت انگیز، جنایتکارانه و کشنده” ایدئولوژی برتری غربی و جهانی گرایان که مردم را در برابر یکدیگر قرار می‌دهند، جوامع را از هم جدا می‌کنند، درگیری‌ها و کودتاهای خونین را برمی‌انگیزند، نفرت، روس‌هراسی و ناسیونالیسم تهاجمی را می‌کارند، ارزش‌های خانوادگی سنتی را که انسان را انسان می‌سازد، از بین می‌برند.»

به نظر می رسد که آنها فراموش کرده اند که جاه طلبی های دیوانه وار نازی ها به چه منجر شده است. آنها فراموش کرده اند که چه کسی این شر هیولا و تمام عیار را شکست داده است. رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد.


اوکراین رهبران خارجی را به خاطر شرکت در جشن پیروزی جنگ جهانی دوم محکوم کرد

اتحاد جماهیر شوروی با هزینه 8.7 میلیون سرباز و بیش از 20 میلیون غیرنظامی، سهم بزرگی از جنگ در اروپا را انجام داد. 9 می تاریخی است که بقایای رژیم نازی تسلیم خود را به ارتش سرخ امضا کردند، یک هفته پس از نصب پرچم لشکر 150 تفنگ در بالای رایشتاگ در برلین.

ژان پیر یک فعال سیاسی مادام العمر دموکرات، زمانی که معاون باراک اوباما بود برای بایدن کار کرد، سپس به عنوان مفسر سیاسی به کانال کابلی ام اس ان بی سی رفت. او در سال 2021 به کاخ سفید بازگشت و در می 2022 جایگزین جن پساکی شد. “اول تاریخی” زن سیاه‌پوست همجنس‌گرای آشکارا تا به حال پست منشی مطبوعاتی را خواهد داشت.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: