اندرو تیت عکس نشسته در “سونای سرد” را منتشر می کند، اینترنت او را مسخره می کند

اندرو تیت عکس نشسته در “سونای سرد” را منتشر می کند، اینترنت او را مسخره می کند

پست اندرو تیت بیش از شش میلیون بازدید و 1.5 هزار لایک در توییتر به دست آورده است.

اینفلوئنسر جنجالی رسانه های اجتماعی، اندرو تیت، که در حال حاضر به اتهام “تشکیل یک گروه جنایتکار سازمان یافته، قاچاق انسان و تجاوز به عنف” در بازداشت خانگی در رومانی به سر می برد، طبق گزارشی در ایندیپندنت، اخیراً به دلیل نشستن در “سونای سرد” در فضای مجازی مورد تمسخر قرار گرفت.

آقای تیت در توییتر عکسی از خود در سونا به اشتراک گذاشت و به نظر می‌رسید که عرق کرده است. برخی از متخصصان سونا خاطرنشان کردند که به نظر می رسد ترموستات روی 50 درجه سانتیگراد تنظیم شده است که نشان می دهد سونا واقعاً سرد است.

همانطور که در خروجی، سونا به طور معمول در محدوده دمایی از 80 تا 100 درجه سانتیگراد در انگلستان و فنلاند، دما گاهی اوقات می تواند به 110 درجه سانتیگراد برسد.

چندین نفر در اینترنت نیز کیک بوکسری تبدیل شده به اینفلوئنسر را به دلیل نشستن روی نیمکت پایینی در سونا مسخره کردند که به شوخی گفتند برای کودکان در نظر گرفته شده است.

از زمان به اشتراک گذاشته شدن، پست او بیش از شش میلیون بازدید و 1.5 میلیون لایک در پلتفرم میکروبلاگینگ جمع آوری کرده است.

یکی از کاربران گفت: “بفرمایید بچه ها، خیلی خوب است، اگر نمی توانید گرما را تحمل کنید، بروید روی نیمکت پایین بنشینید. سونای فنلاندی یک چیز ماچو نیست.”

کاربر دوم نظر داد، “دما سنج روی دیوار نشان می دهد که سونای شما حدود 50 درجه است. شما در یک سونای سرد، روی نیمکت پایینی که مخصوص کودکان است، نشسته اید.”

شخصی افزود: «من آن را Heated-Zen Vibe، G نامیدم.

یکی از کاربران می گوید: «این عکس بی دلیل خیلی خنده دار است.

فرد دیگری گفت: 50 درجه سانتیگراد و نشستن روی صندلی پایین مانند زمانی که پنج ساله بودم.