گوگل بازگشت به دفتر خود را در اروپا، خاورمیانه، آفریقا به تاخیر می اندازد: گزارش

گوگل بازگشت به دفتر خود را در اروپا، خاورمیانه، آفریقا به تاخیر می اندازد: گزارش

گوگل یکی از اولین شرکت هایی بود که از کارمندان خود خواست از خانه کار کنند.

بیزینس اینسایدر روز پنجشنبه با استناد به یادداشتی از شرکت گزارش داد که گوگل از شرکت آلفابت برنامه بازگشت به دفتر خود در اروپا، خاورمیانه و آفریقا را به دلیل نگرانی در مورد نوع Omicron از ویروس کرونا به تاخیر می اندازد.

Google قبلاً خط مشی بازگشت داوطلبانه خود به دفتر را تا 10 ژانویه تمدید کرده بود و پس از آن اعلام کرد به کشورها و مکان‌ها اجازه می‌دهد تا بر اساس شرایط محلی تصمیم بگیرند که چه زمانی به کار داوطلبانه از خانه پایان دهند.

بر اساس این گزارش، در روز پنجشنبه، مت بریتین، رئیس گوگل برای منطقه EMEA، به کارمندان گفت که شرکت این مهلت را پس از آن تاریخ به تعویق خواهد انداخت.

این گزارش افزوده است که کارمندان ایالات متحده یا آمریکای شمالی هنوز هیچ راهنمایی در مورد تغییرات در برنامه های بازگشت دفتر دریافت نکرده اند.

گوگل که یکی از اولین شرکت هایی بود که به دلیل همه گیری همه گیر از کارمندان خود خواست از خانه کار کنند، بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

آژانس بهداشت عمومی اتحادیه اروپا روز پنجشنبه اعلام کرد، اروپا تاکنون 79 مورد از نوع Omicron را ثبت کرده است که اولین بار در ماه گذشته در جنوب آفریقا شناسایی شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)