ورقه تخت اهمیت سوپاپ ریلیف اساساً یک پیستون بالای تخت است، البته مقدار کمی از مواد برداشته می شود تا هنگام باز یا بسته شدن روزنه های محل ورود و خروجی، سوپاپ ها به پیستون عکس العمل نکنند. ترکهای بالای پیستون (تاج) در موتورهای بنزینی به طور معمول عاقبت فشار احتراق بیش از حد ناشی از فشردهسازی بیش از حد یا این که زمانبندی احتراق بیش از حد پیشرفته است. 2. همینطور به تیتر آب بند عمل کند تا فشار فراوان احتراق به درون میل لنگ فرارو گریز نکند. زمانی که فشار عملیاتی بالا مورد نیاز است، اکثر وقت ها از پمپ های پیستونی استفاده می شود. هنگامی که همین درزگیرهای دریچه شروع به فرسودگی می کنند، متوجه بعضی علائم دارای خواهید شد که منحصر به فرد به این نقص هستند. در 12 دقیقه بعد، ما نگران بودیم که مجدد فعالیت نکند، ولی عمل کرد، اگرچه آغاز آن چندان قابل اعتماد نبود. پیستون ها اساسی انتقال نیروی خروجی یک گاز در حالا انبساط در سیلندر به میل لنگ عمل می نمایند که حرکت چرخشی را به جهت چرخ طیار آماده می کند. نسخه اول در حین کار به شتاب خراب می شد و در حالی که اولین ورژن نو خیلی عالی فعالیت نمی کرد، یک تکه باقی ماند که یک اطلاعات بیشتر پیشرفت قطعی است. همین صرفا علتی نمیباشد که بر کارایی حاکم است، بلکه یک برهان مهم است. به حیث می رسد، یکی از تغییراتی که تفاوت تولید کرد، چرخاندن یک قسمت اهمیت موتور به باطن بود. به برهان تفاوت در سرعت سوخت در میان دو سوخت مختلف، موتورهای بنزینی از نظر مکانیکی مهم زمانبندی مختلفی نسبت به موتورهای دیزلی طراحی میشوند، بنابراین احتراق مداد موتور بنزینی باعث میگردد که انبساط گاز در داخل سیلندر قبل از رسیدن سیلندر به بیشترین حد خود برسد. شرایط نقطه مرگ بالا (TDC). پیستون های کاسه ای به طور معمول برای کاهش نسبت چگالی به عامل حجم طولانی تر شده پیاله به حجم احتراق مشاهده وب سایت استعمال می شوند. این پیستون ها طبق معمول در موتورهای ساخت انبوه استعمال می شوند. شمعها معمولاً قبل از رسیدن پیستون به TDC بهصورت ایستا یا در موقعیت آماده به فعالیت در حداقل 10 رتبه یا این که اکثر از چرخش میل لنگ تهیه میشوند، البته در مقادیر فراوان بالاتر در سرعتهای موتور بالاتر، روزگار اضطراری را به جهت شارژ سوخت-هوا به جهت کامل شدن احتراق پیش از آن آماده میکنند. انبساط زیادی شکل دیتا است – انبساط گاز کلیدی حرکت پیستون به سمت تحت در سکته توان شکل می دهد. این مراحل حیاتی موتور دیزل (همچنین یک موتور رفت و برگشتی) در شیوه مخلوط کردن سوخت و هوا و استعمال از شمع به جهت شروع فرآیند احتراق گوناگون است.