کندی نامزدی ریاست جمهوری 2024 را اعلام کرد – RT World News

برادرزاده جی اف کی به دنبال نامزدی حزب دموکرات در رقابت با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا است.

رابرت فرانسیس کندی جونیور روز چهارشنبه رسماً کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 خود را با سخنرانی در جمعی در بوستون، ماساچوست آغاز کرد. این مرد 69 ساله برادرزاده جان فیتزجرالد کندی رئیس جمهور آمریکا است که در سال 1963 ترور شد.

RFK جونیور در حال به چالش کشیدن جو بایدن، دموکرات فعلی، در یک پلتفرم است “دولت پاک، آزادی های مدنی، صلح و احیای اقتصادی” طبق کمپین او

در سخنرانی اعلامیه، کندی قول داد تا جایی که ممکن است آمریکایی ها فراموش کنند که جمهوری خواه یا دموکرات هستند و به یاد داشته باشند که آمریکایی هستند. استدلال می کند که مردم «باید به جای مسائلی که ما را از هم جدا می‌کند، روی ارزش‌های مشترکمان تمرکز کنیم.»

کندی همچنین به سانسور مخالفان انتقاد کرد نه تنها با بنیادی ترین ارزش های ما مغایرت دارد، بلکه از این جهت که شعله های قطبی شدن، بیگانگی و خشم را دامن می زند، اثر معکوس دارد.» وی افزود: «کولاک اطلاعات نادرست» در آمریکا زمانی پایان خواهد یافت که دولت و رسانه ها شروع به گفتن حقیقت کنند.

کندی در برخی از گزیده‌هایی از سخنرانی خود که در توییتر منتشر شد، گفت که بسیاری از آمریکایی‌ها معتقدند جمهوری آنها بوده است. واژگون شده است توسط “یک برند جدید از فئودالیسم شرکتی، یا یک دزدسالاری شرکتی.”


پسر RFK جونیور از دوره مخفیانه در اوکراین بازگشت

ایالات متحده سرمایه داری بازار عادلانه ای ندارد اما “سرمایه داری شریک شرکتی، جایی که قوانین توسط میلیاردرها و صاحبان مشاغل و شرکت های بزرگ نوشته می شود تا در مقابل طبقه متوسط ​​قرار بگیرند.” او گفت.

کندی نیز مخالفت کرد به قوانین دولتی که آمریکایی ها را مجبور می کند “خصوصی سازی مشترکات” و جلوتر برو “مسموم کردن یکدیگر و آسیب رساندن به یکدیگر.”

بدون نام بردن از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، کندی مطرح کرد وعده کمپین او به “تخلیه باتلاق” در واشنگتن او گفت که بسیاری از سیاستمداران جدی می خواهند این کار را انجام دهند، اما “فلج شدن” به محض اینکه آنها وارد دفتر می شوند و شکست می خورند زیرا آنها سازمان ها را درک نمی کنند.

کندی نه ساله بود که عمویش، سی و پنجمین رئیس جمهور آمریکا، در تگزاس ترور شد. پنج سال بعد، پدرش رابرت – دادستان کل JFK و بعداً سناتور ایالات متحده – در جریان انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری سال 1968 به ضرب گلوله کشته شد. قاتل او سیرهان سیرهان اکنون 78 سال دارد و هنوز در زندان است.

در حالی که عموی بازمانده او تد یک حرفه سیاسی را در سنا دنبال می کرد، RFK جونیور وکیل محیط زیست، فعال، نویسنده پرفروش و مجری رادیو شد. او همچنین منتقد صریح واکسیناسیون تهاجمی کودکان بوده است که او را متهم به این موضوع کرد اطلاعات غلط ضد واکسن توسط مقامات بهداشتی ایالات متحده و در طول همه گیری کووید-19 سانسور شده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: