ویدیوی ویروسی هواپیمای ریاست جمهوری آرژانتین را نشان می دهد که شیرین کاری سطح پایین را انجام می دهد

ویدیوی ویروسی هواپیمای ریاست جمهوری آرژانتین را نشان می دهد که شیرین کاری سطح پایین را انجام می دهد

این حادثه در فرودگاه بین المللی بوئنوس آیرس، آرژانتین رخ داد.

ویدئویی که یک هواپیمای بوئینگ 757-200 در حال انجام یک پرواز پایین خطرناک است در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. مطابق با پرواز سادهاین مانور مخاطره آمیز توسط خلبانانی انجام شد که “ARG 01” را به پرواز درآوردند، یک VVIP با پیکربندی 757-200 که برای انتقال آلبرتو فرناندز، رئیس جمهور آرژانتین استفاده خواهد شد.

ویدئوی این حادثه توسط تماشاگران Aeroparque Internacional Jorge Newbery در بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین ضبط شده است. این نشان می‌دهد که هواپیما قبل از چرخش تند به چپ، روی باند فرودگاه بسیار پایین تراز شده است. بر اساس گزارش ها، هواپیما سپس دور برگشت و برای توقف کامل در باند فرود آمد.

یکی از کاربران توییتر هنگام به اشتراک گذاری این ویدئو نوشت: هواپیمای جدید ریاست جمهوری آرژانتین، 757، در آخرین لحظه خود را به زیبایی نجات می دهد.

به زیر نگاهی بیندازید:

بازنشر ویدیو، رادار پرواز 24، یک سایت آنلاین که ترافیک هوایی را در زمان واقعی ردیابی می‌کند، نوشت: «کم گذر را در پایین گذر قرار می‌دهیم زیرا دولت آرژانتین 757 برای اولین بار به بوئنوس آیرس می‌رسد».

از زمانی که ویدیو به اشتراک گذاشته شد، طوفان اینترنت را به خود جلب کرد. واکنش های متفاوتی را در فضای مجازی به همراه داشته است. در حالی که برخی از کاربران از دیدن این مانور توسط خلبانان تحت تاثیر قرار گرفتند، برخی دیگر این سوال را مطرح کردند که چرا عملکرد پرخطر ضروری است.

همچنین بخوانید | یک زن 26 ساله استرالیایی هنگام شام خوردن با والدین ناگهان جان خود را از دست داد

“یک کارشناس هوانوردی نیست، آیا این امن است؟” یکی از کاربران پرسید. یکی دیگر نوشت: «انصافاً خیلی باحال به نظر می‌رسد، صدای گاز دادن موتورها درست قبل از پیچ شگفت‌انگیز است.

کاربر سوم گفت: “مانور خطرناک، غیرمسئولانه، غیرضروری. اگر اشتباه شود چه؟” در حالی که نفر چهارم توضیح داد: “این هواپیمای جدید ریاست جمهوری آرژانتین است. خلبانان بسیار خوب آموزش دیده اند و قادر به انجام این مانور هستند. این یک عملیات ایمن و مطابق با تمام مقررات ایمنی هوانوردی بود.”

در همین حال، با توجه به پرواز ساده، این هواپیما دارای پیکربندی VIP است و می تواند 39 مسافر را حمل کند. همچنین دارای یک سوئیت مستر و دو اتاق خواب دیگر است. این رسانه گزارش داد که قبل از تحویل به آرژانتین در 25 می، ARG 01 از قبل در 19 می در میامی مستقر شده بود.