وکیل سعودی خواهان اخراج رونالدو به دلیل “فحاشی عمومی” است – RT World News

یک وکیل عربستانی خواستار دستگیری و اخراج کریستیانو رونالدو شده است، پس از اینکه این نماد فوتبال در یک حرکت توهین آمیز آشکار به طرفداران رقیب، فاق او را گرفت. هم تیمی های رونالدو تاکید کرده اند که او به سادگی از یک مصدومیت پرستاری کرده است.

تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که مهاجم 38 ساله پس از باخت 2-0 النصر مقابل الهلال در روز سه شنبه در حالی که از زمین خارج می شد، فاق خود را به سمت بالا می کشید. این ژست ظاهرا متوجه هواداران الهلال بود که نام لیونل مسی رقیب دیرینه رونالدو را سر می دادند.

رفتار رونالدو “جنایت بود” وکیل نوف بنت احمد روز سه شنبه در توییتر ادعا کرد.

«عمل ناشایست علنی مستلزم دستگیری و اخراج در صورتی است که توسط یک خارجی انجام شود». این وکیل و مشاور سازمان ملل استدلال کردند و افزودند که او دادخواستی را به دفتر دادستانی عربستان ارائه خواهد کرد.

مشخص نیست که آیا دادستان به دادخواست احمد عمل خواهد کرد یا خیر. به گزارش روزنامه اسپانیایی مارکا، کارکنان النصر گفتند که رونالدو این حرکت را همانطور که انجام داده بود انجام داده است. “در جریان مسابقه ضربه ای دریافت کرد.”

برخی از اقشار مردم عربستان قانع نشدند و ازمان ابوبکر روزنامه نگار ورزشی خواستار فسخ قرارداد رونالدو با النصر از سوی فدراسیون فوتبال عربستان سعودی شد. “غیر اخلاقی” به گزارش مارکا، ژست.

رونالدو در ماه دسامبر قراردادی دو سال و نیم با النصر به ارزش 75 میلیون دلار در سال یا تا 200 میلیون دلار از طریق سایر قراردادهای تجاری با این باشگاه امضا کرد. رونالدو و مسی از روزهای حضور در بارسلونا و رئال مادرید رقیب یکدیگر بودند و در ژانویه در یک بازی نمایشگاهی در ریاض به مصاف یکدیگر رفتند. این دو ممکن است به زودی رقابت خود را در عربستان سعودی دوباره احیا کنند، زیرا طبق گزارش ها، الهلال در اوایل ماه جاری به مسی قراردادی 438 میلیون دلاری پیشنهاد داده است.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: