میلیاردر آمریکایی در مراسم فارغ التحصیلی 2500 دانشجو را با 1000 دلار پول نقد غافلگیر کرد

میلیاردر آمریکایی در مراسم فارغ التحصیلی 2500 دانشجو را با 1000 دلار پول نقد غافلگیر کرد

فارغ التحصیلان از خوشحالی پریدند و حدود یک دقیقه پس از اعلام این خبر کف زدند

فارغ التحصیلان دانشگاه ماساچوست، بوستون پس از اینکه میلیاردر رابرت هیل، سخنران آغازین مراسم در طول مراسم، اعلام کرد که به هر دانشجو پاکت هایی با 1000 دلار پول نقد می دهد، شگفت زده شدند. CNN گزارش شده است. آقای هیل به 2500 فارغ التحصیل UMass بوستون قبل از عبور از صحنه در روز پنجشنبه، 25 می، پول نقد داد.

به هر دانش آموز دو پاکت داده شد، یکی با 500 دلار به عنوان هدیه و یک پاکت دوم با باقی مانده پول برای اهدا به فرد یا سازمان نیازمند.

”این روزگاران آشفته است. شما بچه ها زنده مانده اید. شما موفق شده اید. قرار است از شما تجلیل شود. غلبه کردی کار آسانی نیست. ما اینجا هستیم و ما به شما افتخار می کنیم. ما می خواهیم در آن جشن با شما سهیم باشیم. می خواهیم به شما دو هدیه بدهیم. اولی هدیه ای به شماست. آقای هیل اعلام کرد که دومین هدیه دادن است.

یکی می گوید «هدیه» و یکی می گوید «ببخش». اولین مورد برای شماست، “هدیه” برای شماست. به گفته آقای هیل، «بخشیدن» نیز برای شماست، اما برای دادن است NBC

فارغ‌التحصیلان از خوشحالی می‌پریدند و برای حدود یک دقیقه کف می‌زدند درحالی‌که کارگران پشته‌هایی از پاکت‌ها را از کیسه‌ها بیرون می‌کشیدند.

شما نسل بعدی جامعه ما، کشورهای مشترک المنافع و فراتر از آن را تعریف خواهید کرد. اگر کمی بیشتر از چیزی که به دست می آورید ببخشید و چند فرصت را به کار بگیرید، زندگی لذت بخشی تری خواهید داشت. از شکست نترسید سرپیچی کنید. این میلیاردر اضافه کرد که به خاطر آن زندگی سرشارتری خواهید داشت.

این اولین بار نیست که او چنین سورپرایز را انجام می دهد. همانطور که در NBC بوستوناو در ماه مه 2022 به هر کدام 1000 دلار به 150 فارغ التحصیل در کالج اجتماعی راکسبری در بوستون هدیه داد. او هدیه ای مشابه به فارغ التحصیلان 2021 کالج کوئینسی داد و در آنجا 1000 دلار به همه دانشجویان فارغ التحصیل داد.

همانطور که در اخبار سی بی اس، آقای هیل رئیس شرکت Granite Communications، ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی برای مشاغل با مکان‌های مختلف است که در کوئینسی، ماساچوست مستقر است. ثروت خالص او 5 میلیارد دلار تخمین زده می شود و او شخصاً بیش از 280 میلیون دلار به تحقیقات سرطان، مؤسسات آموزشی و سایر مؤسسات خیریه کمک کرده است. فوربس.