مشتری مک‌دونالد هنگام رکاب زدن با دوچرخه ورزشی غذا می‌خورد – اخبار جهانی RT

فست فودهای زنجیره ای مک دونالد دوچرخه های ورزشی را حداقل در یکی از فروشگاه های چینی خود معرفی کرده است که به مشتریان این امکان را می دهد که انرژی سوخت برگر خود را به برق تبدیل کرده و تلفن های خود را شارژ کنند، همانطور که در یک ویدیوی ویروسی نشان داده شده است.

این کلیپ که روز جمعه توسط کاربر TikTok ‘cris13yu’ ارسال شد، زنی را در مک‌دونالد چینی نشان می‌دهد که در حالی که دوچرخه‌سواری می‌کند با دوچرخه‌های ورزشی مارک مک‌دونالد در حال دور شدن در یک همبرگر است.

این ویدئو که میلیون‌ها لایک و ده‌ها هزار کامنت را به خود اختصاص داد، مردم را به این سوال واداشت که آیا این فروشگاه فست فود دوچرخه‌های ورزشی ثابت خود را در سایر نقاط جهان عرضه خواهد کرد یا خیر.

در حالی که مکان دقیق فروشگاه در ویدیوی ویروسی مشخص نیست، مک دونالد چین از افتتاح اولین به اصطلاح خود خبر داد. “فروشگاه تجربه زندگی کم کربن” در Jieyang، استان گوانگدونگ، در ماه سپتامبر.

ادامه مطلب


مک‌دونالد ده‌ها میلیون دلار از مدیرعامل سابق بازپس گرفت

در یک بیانیه مطبوعاتی، غول همبرگر آمریکایی از افتتاحیه استقبال کرد و خاطرنشان کرد که مشتریان می توانند از دوچرخه های ثابت استفاده کنند، همانطور که در TikTok ویروسی دیده می شود، تا انرژی خود را به برق تبدیل کنند.

این دوچرخه‌ها که از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند، به کاربران اجازه می‌دهند تا گوشی‌های خود را شارژ کنند. دوستدار محیط زیست، راحت و سرگرم کننده است و همچنین نشان دهنده ماهیت زندگی کم کربن است. بیانیه آمده است. هیچ اشاره ای به فواید ورزش برای سلامتی وجود ندارد.

همانطور که توسط Daily Mail اشاره شده است، یک وعده غذایی بیگ مک حاوی بیش از 1000 کالری است، به این معنی که مشتریان باید بین 13.5 مایل تا 27 مایل دوچرخه سواری کنند تا آن را بسوزانند.

در این بیانیه مطبوعاتی، مک‌دونالدز اعلام کرد که با گروه Wanda همکاری می‌کند تا ۶۳ رستوران «سبز» را باز کند و دیدگاه منحصربه‌فرد خود را از تفریحات غذایی به میلیون‌ها نفر دیگر در سراسر چین ارائه دهد، اگرچه مشخص نیست که آیا همه رستوران‌ها دارای دوچرخه‌های ورزشی خواهند بود یا خیر.