مرد بریتانیایی رکورد گینس را برای بیشترین تونل های گوشتی بر روی صورت شکست

مرد بریتانیایی رکورد گینس را برای بیشترین تونل های گوشتی بر روی صورت شکست

جیمز گاس با 17 تونل رکورددار بیشترین تونل گوشتی است.

امروزه پیرسینگ بدن مد شده است اما پیرسینگ صورت کمتر رایج است. با این حال، وسواس یک مرد به سوراخ کردن بدن باعث شد تا او رکورد جهانی ایجاد تونل های گوشتی را بشکند.

مطابق با رکوردهای جهانی گینسجیمز گوس (بریتانیا) با 17 تونل رکورد بیشترین تعداد تونل گوشت صورت را دارد.

و در حالی که ممکن است گاهی اوقات نگاه‌های کنجکاوانه عابران را دریافت کند، جیمز می‌گوید که متوجه شده است که نظر خودش مهم‌ترین چیز است.

گاس گفت: “من قبلاً احساس می کردم که بسیاری از مردم بر اساس ظاهر من نسبت به من قضاوت می کنند، و هنوز هم تا حدی این احساس را دارم.” رکوردهای جهانی گینس.

اما من احساس می‌کنم که بسیاری از آن‌ها بیشتر به سلامت روانی خودم و نوع رابطه‌ای که با خودم داشتم و اینکه چگونه بر نحوه تفسیر من از رفتار دیگران نسبت به خودم تأثیر می‌گذاشت، مربوط می‌شود.»

“از آنجا که من تصور می کردم مردم نسبت به من قضاوت می کنند، پس به نوعی… اگر به دنبال چیزی هستید، آن را بیشتر خواهید دید.”

او افزود: “به نظر می رسد هرکسی که به هر دلیلی با آنها توقف می کنم و با آنها صحبت می کنم، مانند دیگران با من رفتار می کنند.”

“چیزی بسیار مهم که اخیراً آموخته ام این است که بسیار منطقی است که عزت نفس خود را از یک منبع ارزیابی درونی به جای اینکه دیگران چگونه شما را تفسیر می کنند، دریافت کنید، زیرا در پایان روز، مهمترین چیز است. این رابطه ای است که با خودتان دارید.”

برای من، بیان خودم بدون توجه به نظر دیگران باعث شده احساس رضایت بیشتری داشته باشم. من نمی خواهم خودم را تغییر دهم تا با دیگران هماهنگ شوم؛ بهتر است فقط خودم باشم و انرژی خود را صرف پیدا کردن جایی کنم که مناسب هستم. به هر حال.”