مردی از ترس دستگیری به خاطر کارت جعلی کووید، خانواده و خود را می کشد – RT World News

به گفته بازرسان، در یادداشت انتحاری مردی در آلمان که همسر و سه فرزندش را قبل از اینکه جان خود را بکشد، به جا مانده، ادعا می‌کند که می‌ترسید او را دستگیر کنند و فرزندانش را به خاطر گواهی جعلی واکسیناسیون کووید-19 ببرند.

روز سه‌شنبه، دادستان‌های آلمانی انگیزه‌های احتمالی پشت یک پرونده قتل وحشتناک را که در آخر هفته آلمان را شوکه کرد، فاش کردند. پنج جسد از اعضای خانواده، با جراحات گلوله، در خانه آنها در شهر کونیگز وسترهاوزن، نه چندان دور از برلین پیدا شد.

ادامه مطلب


رئیس بعدی آلمان از نمایندگان پارلمان می خواهد تا پایان سال در مورد واکسیناسیون اجباری تصمیم بگیرند

به گفته بازرسان، پدر 40 ساله به نظر می رسد همسر و سه فرزند 10، 8 و 4 ساله خود را قبل از اینکه جان خود را بگیرد، کشته است. پلیس یک اسلحه گرم در خانه پیدا کرد، اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا از آن در قتل استفاده شده است یا خیر.

به گفته مقامات، مرد یادداشتی برای خودکشی گذاشته بود که در آن اعتراف کرد که برای همسرش گواهی جعلی واکسیناسیون کووید 19 دریافت کرده است. وی افزود: کارفرمای زن متوجه جعلی بودن آن شده است.

گرنوت بانتلئون، دادستان عمومی، روز سه‌شنبه به خبرگزاری آلمان گفت: ظاهراً این زوج ترس داشتند که دستگیر شوند و فرزندانشان از آنها گرفته شوند.

دادستان جزئیات بیشتری در مورد این پرونده فاش نکرده است.