بخش دیگری از مشکل وجود دارد که در زیر توضیح داده شده است. به دلیل آسیب دیدن دستگاه در این شرایط نمی توان از این دستگاه برای اندازه گیری ولتاژ کمتر از 250 ولت استفاده کرد. 2. سیم رابط یا دوشاخه خراب است. برای عیب یابی ابتدا باید دستگاه را از برق بکشید، سپس برق ورودی دستگاه را از سایر اتصالات جدا کنید. سیم های ورودی را به دستگاه وصل کنید. باید یک عقربه منحرف روی دستگاه و تقریباً صفر باشد. توصیه می شود سیم های رابط را همزمان تعویض کنید زیرا دو شاخه از نوع پرس هستند (در اکثر سشوارها). در صورت مشاهده این عیب، سیم قطع شده را در نقطه اصلی خود قلع بزنید. شکستگی کلید سشوار علت شماره چهار است. به طور عمده، کنترل دستگاه تعبیه شده است. قطعه الکتریکی آسیب دیده دستگاه را روشن نمی کند. 1) تست کنید

سوئیچ حالت دوگانه را می توان روی حالت C (COOL) نیز تنظیم کرد که عنصر موازی را خاموش می کند و گرمای محدودی را از سشوار آزاد می کند.دو دوبل. COOL سرد نیست، اما ملایم بودن حرارت سشوار در مقایسه با حالت HOT (حرارت دو برابر). فاز ورودی به هر دو کلید در شکل 2-18 متصل است. اگر سوئیچ در حالتی باشد که حالت I یا II فشار داده شود، امواج نیمه خروجی می شوند و به سمت مدار جریان می یابند (از طریق دیودها). در مقابل سوئیچ 2 خروجی های خود را مستقیماً به مدار ارسال می کند. به همین دلیل، کلید 1 مدارهای موازی و سری را ضعیف می کند، در حالی که کلید 2 هر دو مدار را با توان نامی فعال می کند. یک مدار سری در حالت I به هر دو کلید متصل است. موتور و المنت. هنگامی که هر دو سوئیچ در حالت II یا به عبارت دیگر زمانی که به عنصر متصل می شوند، به یک عنصر موازی می رسد.

شما از سشوار استفاده می کنید. استفاده روزانه از سشوار، اتو مو و اتو مو، ریشه موهای شما را خشک می کند و شکستن یا ریزش آن را آسان می کند. اثر مشابهی را می توان در دکلره، رنگ، اسموتی و اسپری مو یافت. کسانی که سیگار می کشند در خطر آسیب دیدن موهای خود هستند. چگونه موهای خشک را در تابستان درمان کنم؟ اکنون شامپو و نرم کننده خود را دوباره ارزیابی کنید. بهترین سشوار جانسون گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گرمای شدید سشوار نوزاد 7 ماهه را راهی بیمارستانی در استرالیا کرد. سینا رابینز که در تلویزیون دیده شد دچار سوختگی شدید شد و به بیمارستان منتقل شد. به گزارش رسانه های محلی، کودک به طور تصادفی سشوار را با سر خوردن روی آن روشن کرد. به خواب رفتن کودک باعث شد تا با سشوار برخورد کند و آن را مشتعل کند که منجر به سوختگی شدید شد.

یک جاروبرقی بزرگ به همراه دارد و از شما می خواهد که از جارو شارژی جانسون استفاده کنید – قیمت در محل. شرکت بازرگانی فر الکتریک جانسون – irantradeco.ir شرکت بازرگانی قیمت فر برقی ویژه سال 92. لیست قیمت فر برقی سال 92 در ایران.جارو شارژی با مکش قوی و دسته قابل جدا شدن، باتری سالم و شارژر. مکان: تهران، پیروزی نوع: فروش قیمت: 50000 تومان 90 1390، چین 1، – -، ماشین شارژی، QC003، اسباب بازی، 159 1390، چین 1، – -، سشوار، JOHNSON، لوازم خانگی، جاروبرقی 238 ELEGANTE، طناب پاک کننده, 657 تعداد: موجود: موجود است. تعداد بازدید: 21594. شناسه محصول: 31. به سبد خرید اضافه کنید. جاروبرقی مستطیلی G6 مستطیلی. جارو شارژی بخرید سرپا نگه دارید. جارو شارژی دسته سوییپر. موتور مکش اصلی جاروبرقی از نوع موتور جانسون با 23000 دور در دقیقه می باشد. از زمانی که جارو شارژی وارد بازار ایران شد، بسیاری به این نتیجه رسیدند که این دستگاه ها دردسرساز هستند، اما اگر قصد خرید جارو شارژی را دارید، مراقب باشید.

اگر این ترموستات قابل تنظیم یا تعمیر باشد، تنها ایرادات جزئی قابل اصلاح هستند. اگر ترموستات آسیب دیده باشد، المان باید تعویض شود زیرا به ترموستات پرچ شده است. در زیر دو نمونه از سشوارها آورده شده است که هر کدام اجزای گسترده خود را نشان می دهد. همیشه اطمینان حاصل کنید که سیم رابط سشوار خالی نمی شود و در صورت خالی نشدن آن، باید کانکتور را تعویض کنید. اگر مجبور به استفاده طولانی مدت از سشوار هستید بهتر است در فواصل زمانی معینی آن را خاموش کنید تا فضای داخلی خیلی داغ نشود. سشوار را نباید داخل آب قرار دهید و جدا آب روی آن نریزید. قسمت جلویی یا کناره های سشوار دارای توری فلزی یا پلاستیکی است که در آن هوا در حال مکش است.