فرود اضطراری هواپیمای خطوط هوایی امریکن پس از آتش گرفتن موتور

ویدئو: فرود اضطراری هواپیمای خطوط هوایی امریکن پس از آتش گرفتن موتور

هواپیما به سلامت به زمین رسید و هیچ آسیبی گزارش نشد.

یک هواپیمای شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز روز یکشنبه پس از اصابت یک پرنده که باعث آتش سوزی موتور شد، مجبور به بازگشت به فرودگاه اوهایو شد. ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود، نشان می‌دهد هواپیما در حال بازگشت به فرودگاه بین‌المللی جان گلن در کلمبوس در حالی که شعله‌های آتش و دود از موتور سمت راست بیرون می‌آید.

یکی از کاربران توییتر هنگام به اشتراک گذاشتن کلیپی از این حادثه نوشت: “@FAANews من همین الان AA1958 را با مشکلات عمده موتور درست پس از برخاستن دیدم. شعله های آتش از موتور شلیک می کرد و صدایی از هواپیما بلند می شد.”

به زیر نگاهی بیندازید:

مطابق با CNN، هواپیمای بوئینگ 737 پرواز 1958 کلمبوس را به مقصد فونیکس ترک کرده بود، قبل از اینکه خدمه صبح یکشنبه از برخورد پرنده خبر دهند. اداره هوانوردی فدرال (FAA) اعلام کرد که هواپیما به سلامت به زمین رسیده و هیچ آسیبی گزارش نشده است و تحقیقات در مورد این حادثه در حال انجام است.

همچنین بخوانید | “چیزهایی وجود دارد”: وارن بافت در مورد آنچه او را بیشتر از شرکتش نگران می کند

فرودگاه بین‌المللی جان گلن کلمبوس در بیانیه‌ای که در توییتر منتشر شد، گفت: “خدمه اورژانس صبح امروز به یک حادثه هواپیما در CMH که شامل آتش‌سوزی موتور گزارش شده بود، پاسخ دادند. هواپیما به سلامت فرود آمد و فرودگاه باز و عملیاتی است.”

یکی از مسافران هواپیما که در مورد این حادثه صحبت می کرد، گفت NBC 4 که او و سایرین در هواپیما صدای تق تق بلندی را در هواپیما شنیدند که ظاهراً خلبانی به آنها گفته بود که اندکی پس از پرواز به گله غازها برخورد کرده اند.

این مسافر همچنین افزود که هنگامی که هواپیما به سلامت فرود آمد، همه آنها خارج شدند و به پرواز دیگری منتقل شدند که بعداً صبح آن را ترک کرد.

مطابق با نیویورک پستاین حادثه تنها چند روز پس از آتش گرفتن موتور دیگری در هنگام برخاستن از فرودگاه شارلوت داگلاس در کارولینای شمالی رخ داد. در این حادثه که بعداً به عنوان نقص مکانیکی در موتور گزارش شد، به کسی آسیب نرسیده است.