فراریان قرنطینه کووید-19 پس از تعقیب و گریز دستگیر شدند – RT World News

پلیس استرالیا سه نفر را که از یک مجتمع قرنطینه کووید-19 در نزدیکی داروین در قلمرو شمالی فرار کرده بودند، دستگیر کرد. آزمایش همه آنها یک روز قبل از شروع بیماری منفی بود.

روز چهارشنبه، پلیس ادعا کرد که سه نفر از حصار محیطی محوطه خارج شده اند تا از تأسیسات واقع در نزدیکی داروین در قلمرو شمالی خارج شوند. پلیس می گوید این سه نفر درست قبل از ساعت 4:40 صبح از مرکز مقاومت ملی فرار کردند.

ادامه مطلب


مردی به دلیل هزینه‌های کووید برای خرید لامبورگینی و استریپرها زندانی شد

ماموران با ایجاد ایست بازرسی و بازرسی خودروها در منطقه سعی در یافتن متواریان داشتند. این سه نفر به سرعت دستگیر و بازداشت شدند.
پلیس و کارکنان مرکز مقاومت ملی در حال حاضر در حال تایید هویت فرد فراری قبل از انتشار اطلاعات بیشتر هستند. مقامات اعلام کردند.

مقامات تایید نکردند که آیا این زندانیان مسافرانی را باز می گرداندند یا شهروندان محلی را که در قرنطینه قرار گرفته بودند. به گزارش بی بی سی، این مرکز در روزهای اخیر برای اسکان افراد مبتلا به کووید-19 ناشی از شیوع بیماری در کاترین، شهری در 300 کیلومتری (185 مایل) مورد استفاده قرار گرفته است.

سایت هاوارد اسپرینگز می تواند تا 2000 نفر را در خود جای دهد. این در داخل یک کمپ معدنی قدیمی قرار دارد که در ماه اوت توسط دولت استرالیا به یک مرکز قرنطینه تبدیل شد.

تست کووید-19 سه فرد دستگیر شده روز سه شنبه منفی بود.

ترس از سرایت پس از آن تشدید شد که یکی از افراد مستقر در این مرکز که از آفریقای جنوبی بازگشته بود، برای نوع بسیار جهش یافته Omicron در روز سه شنبه مثبت شد.

روز جمعه، یک مرد 27 ساله از حصار محیطی تأسیسات بالا رفت و به داخل یک ماشین منتظر پرید. او بعدا دستگیر شد اما آزمایش کووید-19 منفی شد.