شکایت از زن چینی به دلیل دزدیدن غذا از بوفه و درخواست 5 لک روپیه به غذاخوری

شکایت از زن چینی به دلیل دزدیدن غذا از بوفه و درخواست 5 لک روپیه به غذاخوری

بسیاری از مردم او را “حریص” و “بی شرم” خطاب کردند.

در یک اتفاق عجیب، یک زن چینی در یک بوفه زیاده روی کرد و سپس کیف دستی خود را با باقیمانده آن پر کرد. با این حال، او مجبور شد 6500 دلار (5.3 لک روپیه) به عنوان غرامت به رستوران به خاطر رفتار خود، طبق گزارشی که در آن ارائه شده است، به غذاخوری بپردازد. پست صبحگاهی چین جنوبی.

به گفته مدیر رستوران، فیلم‌های دوربین مداربسته نشان می‌دهد که این زن پنج بار در طول دو هفته در اوت 2022 در استان گوئیژو در جنوب غربی چین از رستوران بازدید می‌کند. او بیشتر از آنچه که می توانست بخورد سفارش داد و سپس بر عهده گرفت که مخفیانه باقیمانده ها را در کیسه های پلاستیکی قرار دهد که به طرز حیله ای در کیف دستی خود پنهان کرد. این زن از مارس 2021 به طور منظم از رستوران بازدید می کرد و از این رو مدیریت ادعا می کند که این یک حادثه مجزا نبوده است.

طبق SCMP، ون دائماً بیش از 10000 یوان (تقریباً 1.1 لک) غذا سفارش می داد که ده برابر بیشتر از چیزی بود که اکثر مشتریان معمولاً در بوفه می خورند، حتی اگر قیمت هر نفر 218 یوان (تقریباً 2500 روپیه) بود. .

علاوه بر این، به گفته مالک رستوران، چن، این زن فقط غذاهای گران قیمت مانند ماهی قزل آلا، جگر غاز و میگوی شیرین سفارش داد. در یک صورتحساب، این زن 140 وعده گوشت و دسر به اضافه 45 وعده سه میگو شیرین به قیمت هر کدام 48 یوان (تقریباً 567 روپیه) و 20 وعده سه عدد ساشیمی ماهی سالمون به قیمت 38 یوان (تقریباً روپیه) خرید. 449) هر کدام.

مالک ادعا کرد که از دیدن این زن که بیشتر غذا را با خود می برد شوکه شده بود، زیرا تصور می کرد او یک “خورنده رقابتی” است که شبیه دیگرانی است که در ویدیوهای اینفلوئنسر دیده بود. به گفته مشتری مورد نظر، او بیشتر از آنچه که می توانست مصرف کند، غذا سفارش داد و باقی مانده را به خانه برد زیرا “در غیر این صورت هدر می رفت.”

با این حال، صاحب رستوران از او شکایت کرد و برای 5 موردی که او زیاده روی کرده بود، 45000 یوان (5.31 لک) غرامت طلب کرد. خانم چن اظهار داشت که نشانه‌های متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد هر گونه غذای باقی‌مانده یا غذای آماده هزینه‌های اضافی را بر اساس قیمت منو در پی خواهد داشت و غذاخوری حق دارد چنین غرامتی را بخواهد. روی میز صندوق و روی هر میز نیز تابلویی با عنوان “ضایعات بیش از 100 گرم یا غذای آماده باید طبق قیمت منو پرداخت شود” قرار داده شده بود.

طبق SCMP، خانم ون این مبلغ و همچنین 8000 یوان اضافی (تقریباً 94000 روپیه) را برای پوشش هزینه های قانونی در مواجهه با تهدید قانونی قریب الوقوع پرداخت کرد.

بسیاری از مردم این عمل زن را رد کرده و او را “طمع” و “بی شرم” خوانده اند.