ران دیسانتیس کمپین خود را اعلام می کند – فاکس نیوز – RT World News

فاکس نیوز گزارش داد، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، روز چهارشنبه در یک رویداد توییتری با ایلان ماسک، مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2024 خود را اعلام خواهد کرد. دیسانتیس که ماه ها به عنوان یک نامزد احتمالی در نظر گرفته می شود، به عنوان نزدیک ترین رقیب دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، وارد میدان جمهوری خواهان می شود.

فاکس نیوز روز سه شنبه تایید کرد که دیسانتیس و ماسک میزبان رویدادی در فضاهای توییتر، پلت فرم سایت برای سخنرانی ها و بحث های صوتی زنده خواهند بود. کمپین DeSantis پس از این رویداد ویدئویی را منتشر خواهد کرد و فرماندار بازدید از ایالت های رای گیری زودهنگام را در ژوئن آغاز خواهد کرد، NBC News اندکی پس از آن گزارش داد.

دیسانتیس از زمانی که برای دومین بار به عنوان فرماندار فلوریدا با 19 امتیاز در سال 2022 برای دومین بار به عنوان فرماندار فلوریدا پیروز شد، در نظرسنجی ها به عنوان نامزد احتمالی فهرست شده است. در حالی که در بحبوحه حملات ترامپ در مورد ورود به رقابت های انتخاباتی سخت صحبت می کرد، او اخیراً نامه ای منتشر کرد. رزرو کنید و یک تور سراسری را آغاز کنید – توقف در ایالت های اولیه رأی گیری آیووا، نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی.


پیشتازی عظیم ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان آمریکا - نظرسنجی ها

دیسانتیس به‌عنوان فرماندار فلوریدا مورد تحسین جمهوری‌خواهان و محکومیت دموکرات‌ها به دلیل امتناع از اعمال قرنطینه، الزامات ماسک یا دستورات واکسن در طول همه‌گیری کووید-19 قرار گرفت. او همچنین تدریس تئوری نژاد انتقادی در مدارس را ممنوع کرده است، روش‌های تغییر جنسیت را برای افراد زیر سن قانونی غیرقانونی اعلام کرده، حقوق اسلحه را گسترش داده و آنچه را دفترش می‌خواند امضا کرده است. قوی ترین قانون ضد مهاجرت غیرقانونی در کشور اوایل این ماه

در حالی که ترامپ ابتدا بسیاری از این موضوعات را وارد جریان اصلی سیاسی کرد، حامیان دیسانتیس استدلال می‌کنند که فرماندار توانسته است مشکلات جنگ فرهنگی ترامپ را بدون گرفتار شدن در درگیری‌های لفظی با رسانه‌ها و مخالفان سیاسی که مشخصه دوران ریاست‌جمهوری ترامپ است، به قانون‌گذاری مؤثر تبدیل کند.

ترامپ اما Desantis را a “جهانی گرا” که به هوس های کمک کنندگان شرکتی جمهوری خواه پاسخ می دهد و به سرمایه گذاری میلیاردها دلار در درگیری های خارجی ادامه می دهد. ماه گذشته ترامپ دیسانتیس را متهم کرد “نامزد نیابتی” برای “ماشین بوش.”

هر دو نامزد مخالف دخالت ناتو در درگیری در اوکراین هستند، اما ترامپ قول داده است که ارسال تسلیحات به کی یف را قطع کند و آتش بس را ترتیب دهد. “در طی 24 ساعت” در صورت انتخاب، دیسانتیس اعلام کرده است که برای تامین جت های جنگنده و موشک های دوربرد خط می کشد و اجازه نمی دهد آمریکا “درهم پیچیده تر” در درگیری

بیشتر بخوانید:
کلینتون – پیروزی ترامپ «پایان اوکراین» خواهد بود

اکثر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که ترامپ پیشتاز نامزدی حزب جمهوری‌خواه است و دیسانتیس تنها نامزد دیگری است که به حمایت دو رقمی رسیده است. نظرسنجی Morning Consult که هفته گذشته انجام شد، ترامپ را با 43 امتیاز برتری نسبت به فرماندار نشان داد، در حالی که میانگین همه نظرسنجی‌های اصلی RealClearPolitics در حال حاضر نشان می‌دهد ترامپ با 56 درصد و DeSantis با 19 درصد فاصله دارد.

نظرسنجی Morning Consult همچنین نشان داد که اگر انتخابات 2024 در این ماه برگزار شود، ترامپ با 45 تا 38 درصد از جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن را شکست داد، اما دیسانتیس با چهار امتیاز از بایدن شکست خورد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: