رابرت دنیرو در مورد شخصیت خود در فیلم جدید

همان نوع

رابرت دنیرو گفت: «مثل ترامپ است – باید بگویم. (فایل)

کن:

رابرت دنیرو نمی‌توانست روز یکشنبه در کن به دونالد ترامپ سر بزند و گفت که شخصیت او در فیلم جدید همان نوع “شیطانی” رئیس جمهور سابق را تجسم می‌دهد.

این بازیگر افسانه‌ای 79 ساله در کنار لئوناردو دی کاپریو در فیلم حماسی «قاتلان ماه گل» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی می‌کند که روز شنبه در جشنواره فیلم کن با نقدهای مثبت روبرو شد.

او نقش شخصیتی واقعی از دهه 1920 روستایی آمریکا به نام ویلیام هیل را بازی می‌کند که با سرخپوستان محلی اوسیج اعتماد ایجاد کرد و سپس ده‌ها قتل را ترتیب داد تا سرزمین نفت‌خیز آنها را بدزدد.

دنیرو به خبرنگاران در کن اعتراف کرد: «من چیز زیادی از او نمی‌فهمم – چرا به آنها خیانت می‌کند.

او با اشاره به قتل پلیس که جرقه اعتراضات جان سیاه پوستان مهم است، گفت: «اما ما بعد از قتل جورج فلوید با نژادپرستی سیستماتیک بسیار بیشتر آگاه شدیم و این همان چیزی است.

دنیرو ادامه داد: “این ابتذال شیطان است، این چیزی است که ما باید مراقب آن باشیم. همه ما می دانیم که در مورد چه کسی صحبت خواهم کرد — من نام او را نمی گویم.”

اما چند لحظه بعد، منفور دیرینه ترامپ نتوانست جلوی خود را بگیرد.

او با خنده خبرنگاران گفت: “مثل ترامپ است – باید بگویم.” “کسانی هستند که فکر می کنند او می تواند کار خوبی انجام دهد. تصور کنید چقدر دیوانه است.”

دی کاپریو به خاطر عملکردش به عنوان یک مرد ضعیف الاراد که بین عشقش به همسر هندی اوسیج و نقشه شیطانی که در آن درگیر می شود، ستایش ویژه ای دریافت کرده است.

– “عشق، اعتماد و خیانت” –

این ستاره که این فیلم سه ساعت و نیم را “مسابقه با گذشته ما” نامید، از اسکورسیزی تمجید کرد و گفت: “او می تواند انسانیت حتی پیچیده ترین شخصیت هایی را که می توانید تصور کنید، افشا کند.

“استقامت و درندگی مارتی برای گفتن حقیقت، هر چقدر هم که زشت باشد… استادانه است.”

اسکورسیزی گفت این فیلم، که قرار است در ماه اکتبر اکران عمومی شود، “عجیب نیست — بلکه کسی است که این کار را نکرده است”.

با اقتباس از یک کتاب غیرداستانی پرفروش، او ترجیح داد کمتر بر تحقیقات جنایی تمرکز کند که به جعل اف بی آی کمک کرد، و ترجیح داد روی رابطه عشقی اصلی و سمی بین شخصیت دی کاپریو و همسرش با بازی لیلی گلادستون تمرکز کند.

اسکورسیزی گفت: «این الگویی برای آن تراژدی عشق، اعتماد و خیانت به مردم بومی بود.

اسکورسیزی در پاسخ به این سوال که در سن 80 سالگی همچنان در فیلمسازی خود چنین ریسک هایی را می پذیرد، خنده جمعیت را به خود جلب کرد و گفت: “دیگر قرار است چه کار کنم؟”

دنیرو گفت که جهان به اندازه کافی فیلم دیده است که “آدم خوب به جنوب یا کشور هند می رود و روز را نجات می دهد. این بسیار مهم تر است.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)