رابرت اف کندی جونیور “اسلحه سازی” FBI را محکوم می کند – RT World News

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شده است که آژانس تلاش کرده تا دونالد ترامپ را نابود کند و دموکراسی را تضعیف کند

رابرت اف کندی جونیور، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، با این استدلال که اف بی آی برای سرنگونی دونالد ترامپ – چه قبل و چه بعد از انتخاب او به عنوان رئیس جمهور در سال 2016 – سیاسی شده بود، از حزب خود جدا شد. “مسخره” روند سیاسی آمریکا

“این یک درگیری حزبی نیست” کندی روز دوشنبه در یک پست توییتر. «این در مورد سلاح سیاسی FBI برای از بین بردن یک نامزد و سپس یک رئیس جمهور مستقر است. این در مورد ماتریسی از دروغ است که به قدری مفصل است که آرمان دموکراتیک یک شهروند آگاه را به سخره می گیرد.

کندی اظهارات خود را در واکنش به انتشار هفته گذشته گزارش دورهام بیان کرد که به این نتیجه رسید که FBI استانداردهای خود را در شروع تحقیقات در مورد اتهامات تبانی کمپین ترامپ با روسیه برای پیروزی در انتخابات 2016 نقض کرده است. تحقیقات چهار ساله دادستان ویژه جان دورهام نشان داد که آژانس پرونده خود را بر اساس ادعاهای تأیید نشده استوار کرده است – که منجر به “روسیاگیت” تحقیقات در دوران ریاست جمهوری ترامپ – و تبدیل به قیفی برای اطلاعات نادرست از ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون نامزد دموکرات شد.


FBI هرگز نباید درباره ترامپ تحقیق می کرد - گزارش

سی‌ان‌ان و دیگر رسانه‌های آمریکایی که سال‌ها اتهامات ترامپ و روسیه را تبلیغ می‌کردند، گزارش دورهام را کم‌اهمیت جلوه دادند و یافته‌های نفرین‌آمیز درباره FBI را “هیچ چیز بزرگ.” کندی گفت که نقش رسانه ها در حملات به ترامپ بوده است “شاید از همه ناراحت کننده تر باشد.” او اضافه کرد: «گزارش دورهام همدستی فجیع مطبوعات جریان اصلی را نشان می‌دهد، که هنوز اعتراف نکرده‌اند که با دروغ بزرگ گرفته شده‌اند، آن را تبلیغ کرده‌اند و اکنون همچنان اجازه می‌دهند این دروغ‌ها به عنوان حقیقت باقی بمانند.»

کندی برادرزاده رئیس جمهور سابق جان اف کندی جونیور و پسر رابرت اف کندی نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1968 است که هر دو ترور شدند. اوایل این ماه، او ادعا کرد که اف‌بی‌آی پشت قتل عمویش در سال 1963 بوده و احتمالاً در قتل پدرش دست داشته است. او سابقه دیدگاه‌های ضد نظام دارد، مانند صحبت در مورد خطرات ادعایی برخی واکسن‌ها، درخواست برای آزادی جولیان آسانژ، بنیانگذار ویکی لیکس، انتقاد از تشدید بحران اوکراین توسط واشنگتن، و انتقاد از مجتمع صنعتی نظامی ایالات متحده.

کندی رفتار رسانه‌ها با روسیه گیت را به حمایت آن‌ها از ادعاهای نادرست دولت جورج دبلیو بوش، رئیس‌جمهور سابق، مبنی بر داشتن سلاح‌های کشتار جمعی توسط عراق تشبیه کرد. آن دو روایت را نامید “اسطوره های دلخراش” گفتن که آنها بودند “دروغ، دروغ و دروغ های بیشتر.”

بیشتر بخوانید:
سیا در قتل JFK دست داشت – رابرت کندی جونیور