دنی مسترسون بازیگر «آن نمایش دهه 70» به دو مورد تجاوز جنسی متهم شد

دنی مسترسون بازیگر «آن نمایش دهه 70» به دو مورد تجاوز جنسی متهم شد

دنی مسترسون به تجاوز به سه زن بین سالهای 2001 تا 2003 متهم شد. (عکس فایل خبرگزاری فرانسه)

دنی مسترسون بازیگر آمریکایی، ستاره سابق فیلمآن نمایش دهه 70بر اساس گزارشی در روز چهارشنبه به دو اتهام تجاوز جنسی محکوم شد تنوع. این رسانه ادامه داد: هیئت منصفه نتوانست در مورد سومین اتهام تجاوز به عنف رای صادر کند. این دومین محاکمه تجاوز جنسی برای مستسترسون بود، پس از آن که دادگاه های قبلی در نوامبر گذشته به عنوان محاکمه ناموفق اعلام شدند، زیرا هیئت منصفه دیگر نتوانست به یک تصمیم متفق القول برسد. این بازیگر پس از صدور حکم بازداشت شد و در انتظار صدور حکم است. او ممکن است با 30 سال حبس ابد روبرو شود.

مدت کوتاهی پس از خواندن حکم توسط قاضی، صدای نفس نفس زدن اعضای خانواده مسترسون که در بین حضار نشسته بودند شنیده شد. تنوع گزارش گفت.

مستسون پس از متهم شدن به تجاوز به سه زن بین سال‌های 2001 تا 2003 در خانه‌اش در هالیوود هیلز با محاکمه روبرو شد. در حالی که این بازیگر به دلیل تجاوز به دو زن در سال 2003 محکوم شد، حکمی در پرونده سال 2001 که مربوط به دوست دختر سابق او بود، صادر نشد.

به گزارش ورایتی، اکنون یک جلسه دادگاه برای 4 آگوست تعیین شده است که انتظار می رود در آن مسترسون محکوم شود.

همسر او بیژو فیلیپس در حال هق هق در ردیف اول حضار دیده شد.

ورایتی همچنین بیانیه‌ای از یکی از قربانیان، که در دادگاه به نام جین دو 2 شناخته می‌شود، منتشر کرد. «من مجموعه پیچیده‌ای از احساسات – تسکین، خستگی، قدرت، غم و اندوه – را تجربه می‌کنم، زیرا می‌دانم که دنی مسترسون، سوءاستفاده‌گر من، با مسئولیت‌پذیری مواجه خواهد شد. رفتار مجرمانه،” او در بیانیه گفت.

این بازیگر که اکنون 47 ساله است، با راه اندازی کمدی کمدی رترو در سال 1998 به شهرت رسید.آن نمایش دهه 70او نقش شخصیت استیون هاید را در کنار ستاره های دیگر میلا کونیس و اشتون کوچر بازی کرد.

او دوباره با کوچر در نتفلیکس همبازی شدمزرعه دامپروریاما در سال 2017 از کار اخراج شد و پس از تایید پلیس لس آنجلس که در حال بررسی اتهامات متعدد تجاوز جنسی علیه این بازیگر است، برنامه را حذف کرد.