درمورد درب ضد سرقت چینی بیشتر بدانید

درب ضد سرقت چینی در کشور ما با توجه به دارا بودن از قیمتی پایین تری نسبت به درب های ایرانی و ترک دارای طرفداران زیادی می باشد که این امر باعث شده تا خریداران بدنبال جمع آوری اطلاعات مورد نیاز خود درمورد این نوع از درب های ایمنی شود. درب های تولید شده در چین نیز دارای ساختار های متفاوتی می باشند که این تنوع باعث شده تا دایره تنوع در این درب ها نیز با سایر درب های ایرانی و ترک برابری نماید.

قیمت نهایی پایین تر درب ضد سرقت چینی باعث شده تا جزء محبوب ترین درب های انبوه سازان لقب بگیرد، اما در این میان باید به سایر موارد از جمله کیفیت درب، سطح مقاومت درب در برابر فشار های مختلف و یراق آلات استفاده شده در آن نیز توجه کافی کرده و پس از آن به دنبال خرید آن برویم. به دلیل استفاده از صفحات فلزی بسیار نازک و با ضخامت کم نمی تواند مقاومت درب ضد سرقت ایرانی یا درب ضد سرقت ترکیه را داشته باشد. برای جمع آوری اطلاعات بیشتر درمورد این نوع درب های ضد سرقت در ادامه مطلب نیز همراه ما باشید.

ساختار درب ضد سرقت چینی

درب‌ های ضد سرقت چینی اغلب سبک‌تر از درب‌های ضد سرقت ترکیه و ایرانی هستند که نشان از استحکام و امنیت کمتر این درب‌ها دارد و این درب‌ها مجهز به لولاهای مخفی و فریم چوبی تخت ۷ قطر و همچنین ضد سرقت هستند. درب.ضد چینی. این درب ها به دلیل دارا بودن لولای مخفی از ضریب ایمنی بسیار خوبی برخوردار هستند و در عین حال از قیمت ارزان تری نسبت به سایر درب های ضد سرقت برخوردارند اما با توجه به نظر ضعیف محصولات چینی فروش درب های ضد سرقت چینی پایین تر از دو نوع دیگر می باشد.

درب های ضد سرقت چینی فلزی هستند و معمولا جذابیت خاصی ندارند اما درب های ضد سرقت ایرانی با استفاده از روکش های طبیعی جلوه بهتر و طبیعی تری دارند و با توجه به انتخاب رنگ درب برای طراحی داخلی خود می توانید آن ها را در درب های ایرانی پیدا کنید. ، اما درهای چینی فقط در چند رنگ تیره در بازار یافت می شوند. همین گفته باعث می شود که تفاوت های زیادی بین درب ضد سرقت ایرانی و درب چینی وجود داشته باشد و به طور کلی نشان از برتری کیفی درب های ایرانی دارد.

معایب درب ضد سرقت چینی

به دلیل اینکه دستگیره درب ضد سرقت چینی از مواد اولیه نامرغوب ساخته شده است، در همان چند ماه اول استفاده شکسته است و شما باید دستگیره جدیدی برای درب خود خریداری کنید و شرکت های فروش درب ضد سرقت چینی در ایران ادعا می کنند این درب ها با ضمانت چند ماهه عرضه می شوند. اما در صورت نیاز به شما پاسخی نمی دهند. در زمان لازم فاقد کارایی بوده و در بسیاری از موارد دیده شده است که به دلیل عملکرد نامناسب.

قفل و دستگیره درب ضد سرقت چینی، افراد در خانه حبس می شوند و با کمک آتش نشانی می تواند خانه را ترک کند و وقتی قفل است جابجایی کلید در قفل سخت است و باید قفل های جدید نصب شود. این موارد گفته شده باعث می شوند تا اقبال به خرید درب های چینی در بین مردم کاهش پیدا کرده و درب های ترک و ایرانی را به علت داشتن کیفیت مطلوب تر جایگزین آن نمایند.

بطور کلی در تولید این درب ها از مواد اولیه و المان های با کیفیت استفاده نشده است و نوع درزگیری در آن ها بصورت اصولی شکل نگرفته و این امر باعث ورود آلودگی های صوتی و جوی به داخل خواهد شد. همچنین رنگ کاری آن نیز به روش استاندارد صورت نگرفته و در مدت زمان کوتاه و با برخورد مواد مختلف سریعا واکنش نشان داده و دچار ریختگی رنگ خواهند شد.

قیمت درب ضد سرقت چینی

همانطور که گفته شد قیمت درب ضد سرقت ایرانی یا ترک بالاتر از درب های تولید شده با برند چین می باشد. قیمت درب ضد سرقت چینی که ورق فولادی آن 1.2 میلیمتر ضخامت و ضخامت درب 80 میلیمتر است نسبت به سایرین کمتر است و به همین دلیل لازم به ذکر است; انواع ارزان این درب ها با ضخامت کمتر نیز موجود است که قیمت بسیار پایین تری دارند و در نتیجه درب ضد سرقت چینی با قیمت مناسب در بازار موجود می باشد.

درب های چینی در بازار به عنوان درب های ضد سرقت ارزان قیمت شناخته می شوند. البته نمی توان گفت درب ارزان قیمت بی کیفیت است و درب های ارزان قیمتی هستند که امنیت بسیار بالایی دارند. خریدارن باید توجه نمایند تا در انتخاب درب ضد سرقت با کیفیت دچار اشتباه نشده و پس از بررسی های لازم در رابطه با انواع درب ضد سرقت در بازار مناسب ترین نوع آن را از لحاظ قیمت و کیفیت خریداری کنند تا در کوتاه مدت دچار مشکل و پرداخت هزینه های اضافی نشوند.

منبع: درب ضد سرقت افرامهر (https://aframehr.com)