دانشگاه کالیفرنیا از شورش های خشونت آمیز علیه شناگر حمایت می کند – اخبار RT World

رایلی گینز، مدافع ورزش زنان متعهد شد که پس از تجاوز به او در دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو شکایت کند.

یکی از مدیران دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو از اقدامات معترضان دانشجویی پس از حمله به رایلی گینز، مدافع ورزش زنان، در جریان رویداد نقطه عطف ایالات متحده در دانشگاه در روز پنجشنبه، دفاع کرد. او روز شنبه بیانیه‌ای منتشر کرد و از اوباش تمجید کرد “ثابت شده[ing] ارزش آزادی بیان و حق اعتراض مسالمت آمیز.»

تشکر از “دانش آموزانی که به طور مسالمت آمیز شرکت کردند،” جمی الله مور، معاون SFSU در امور دانشجویی و مدیریت ثبت نام ارائه کرد ” خدمات مشاوره و روانشناسی “ به دانش آموزانی که نیاز داشتند “بازتاب، پردازش و شروع به درمان” پس از شکار گینز در خارج از محوطه دانشگاه. “ایستادن در چنین فضای چالش برانگیزی به شجاعت فوق العاده ای نیاز داشت.” او نوشت.

پس از سخنرانی در این مراسم، گینز که از زمانی که مجبور شد با لیا توماس شناگر تراجنسیتی در رختکن مشترک شود، علیه ورود زنان ترنسجندر به ورزش زنان مبارزه کرده است، به مدت سه ساعت در محوطه دانشگاه SFSU گیر افتاد و پرواز خود را به خانه از دست داد. “چون ترک کردن امن نبود” او روز سه شنبه به اصلاحات پردیس گفت.

این معترضان صلح‌آمیز به کلاس درس هجوم بردند، جایی که من در آن توضیح می‌دادم که چرا ورزش‌های محافظت شده جنسی برای رعایت عدالت و ایمنی لازم است و به من کمین کردند.» گینز گفت.

گفته می شود که معترضان در ازای عبور امن او تقاضای پول کردند و او بارها توسط فردی که به عقیده او یک مرد بیولوژیک است مورد ضرب و شتم قرار گرفت. ویدئویی از تلاش برای فرار او که در رسانه های اجتماعی منتشر شده است، جمعیتی از مردم را نشان می دهد که شعارهایی از جمله سر می دهند “حقوق ترنس حقوق بشر است” در حالی که او را از طریق کلاس ها و راهروها تعقیب می کرد.


دارنده مدال المپیک خواستار تحریم نایک شد

وقتی گینز ابراز شوکه کرد که مدرسه می تواند اقدامات معترضان را به این صورت توصیف کند “آرامش آمیز” ظاهرا مور او را در توییتر بلاک کرده است. او یک اسکرین شات از صفحه بلوک پست کرد و به مور هشدار داد “نمی‌توانم شکایت من را نادیده بگیرم.”

شورش در SFSU توجه قانونگذاران محافظه کار، از جمله رئیس مجلس نمایندگان، کوین مک کارتی، را به خود جلب کرد، که آن را اینگونه توصیف کرد. “حمله وحشتناک به آزادی بیان در محوطه دانشگاه” و حمایت جمهوری خواهان مجلس نمایندگان را متعهد شد.

تظاهرات تهاجمی فزاینده در رویدادهای محافظه‌کارانه تأثیر سردکننده‌ای داشته است. ماه گذشته، مت والش، مفسر دیلی وایر، که فیلم اخیرش به طور معروف از «زن چیست» پرسید؟ رویدادهای سخنرانی در دانشگاه واشنگتن و لی را لغو کرد «به دلیل تهدید علیه [his] خانواده.”

مفسران محافظه‌کار تنها کسانی نیستند که تحت فشار برای سکوت قرار می‌گیرند – دیردر مک‌کلوسکی، اقتصاددان و زن تراجنسیتی، اخیراً از مناظره با مایکل نولز محافظه‌کار ضد ترنس که برای این ماه در دانشگاه پیتسبورگ برنامه‌ریزی شده بود، پس از امضای طوماری برای لغو این رویداد توسط 11000 نفر کناره‌گیری کرد. .

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: