خوشبو هنرپیشه پاکستانی به دلیل ساختن ویدیوهای زننده از همکارانش متهم شد

بازیگر پاکستانی به دلیل ساختن فیلم های زننده از همکارانش متهم شد: گزارش

یک هنرپیشه اهل پاکستان به اتهام ساختن ویدیوهای زننده از هنرمندان همکار (نمایندگی) متهم شد

لاهور:

یک مقام پلیس روز پنجشنبه گفت که یک بازیگر سینما و تئاتر پاکستانی به اتهام ساختن فیلم های برهنه از برخی هنرمندان همکارشان در حالی که در حال تعویض لباس در یکی از تئاترهای لاهور بودند، متهم شده است.

شاخه جنایات سایبری آژانس تحقیقات فدرال پاکستان (FIA) یک FIR را علیه خوشبو بازیگر و همدستش کاشف چان به اتهام نصب دوربین مخفی در رختکن تئاتر در لاهور و ساختن فیلم های اعتراض آمیز از بازیگران دیگر زن به قصد باج خواهی و بدنام کردن آنها ثبت کرد. آنها، خبرگزاری PTI گزارش داد.

“خوشبو 100000 پوند به یکی از کارمندان تئاتر به نام کاشف چان داده بود تا یک دوربین مخفی در رختکن نصب کند تا فیلم های برهنه چهار بازیگر زن در این نمایش را ضبط کند. بعدا خوشبو سعی کرد آنها را باج خواهی کند و فیلم های اعتراض آمیز آنها را در سایت آپلود کرد. یک مقام FIA روز پنجشنبه به خبرگزاری PTI گفت.

او گفت که با پخش شدن این ویدئوها در شبکه های اجتماعی، تهیه کننده نمایش برای ثبت پرونده به FIA مراجعه کرد.

ملک طارق محمود، تهیه کننده یک تئاتر گفت: کوشبو پس از جدایی از بازیگران زن دیگر پس از درگیری با آن ها کینه ای به دل داشت.

این مقام FIA همچنین گفت که چان دستگیر شده است که اعتراف کرد به دستور کوشبو که تا 21 دسامبر وثیقه پیش از بازداشت را دریافت کرده بود، دوربین را در رختکن تئاتر نصب کرده است.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)