خودروهای لوکس، سیگار برگ، ویلا در میان اقلام مارادونا در روز یکشنبه

خودروهای لوکس، سیگار برگ، ویلا در میان اقلام مارادونا در روز یکشنبه

ویلا اگر مجلل نباشد راحت است و دارای استخر است

بوینس آیرس:

از یک کراوات گرفته تا دو خودروی BMW گرفته تا یک جعبه سیگار کوبایی – بدون در نظر گرفتن خانه پدر و مادرش – تقریباً 90 کالایی که زمانی متعلق به دیگو مارادونا، فوق ستاره فقید فوتبال آرژانتینی بود، روز یکشنبه در یک حراجی بین‌المللی به فروش می‌رسد. از بوئنوس آیرس

آدریان مرکادو، برگزارکننده این فروش، روز شنبه به خبرگزاری فرانسه گفت: «در حال حاضر 1120 نفر ثبت نام کرده‌اند و می‌توانند در مزایده شرکت کنند.»

او گفت که 87 لات هایی که قرار است ارائه شوند حداقل قیمت پیشنهادی بین 50 تا 900,000 دلار خواهند داشت. این فروش توسط مقامات آرژانتینی در توافق با وارثان دارایی قهرمان جهان در سال 1986 دستور داده شد.

مرکادو گفت: «بچه‌ها انتخاب خوبی از وسایل او داشتند. “احساس ترین چیزها، با خاطرات عالی، با اشتیاق زیاد، توسط خانواده نگهداری می شود.”

خانه ای که در بوئنوس آیرس در محله ویلا دوتو در بوئنوس آیرس به حراج گذاشته می شود، همان خانه ای است که مارادونا در دهه 1980 زمانی که “شماره 10” برای تیم حرفه ای بوکا جونیورز بازی می کرد به والدینش هدیه داد.

در پیامی در وب سایت تبلیغ کننده حراج آمده است: “سال ها گذشت، باشگاه ها، داستان ها و جام های جهانی، اما خانه در کانتیلو (خیابان) همیشه جای مارادونا بود.”

دور از خانه‌ای ساده در محله‌ای فقیرنشین که مارادونا در سال 1960 در آن به دنیا آمد، ویلایی که به والدینش داده بود و تا زمان مرگش در 25 نوامبر 2020 در آن زندگی می‌کردند، اگر مجلل نباشد، راحت است و شامل یک استخر است. حداقل پیشنهادی 900000 دلار برای آن تعیین شده است.

پرداخت بدهی ها

همچنین دو خودروی BMW مدل های 2017 و 2016 با حداقل قیمت پیشنهادی 225000 دلار و 165000 دلار عرضه می شود.

همچنین یک ون هیوندای با حداقل 38000 دلار و یک آپارتمان دو خوابه در شهر تفریحی مار دل پلاتا (250 مایلی یا 400 کیلومتری جنوب بوئنوس آیرس) با قیمت پایه 65000 دلار وجود دارد.

همچنین یک تردمیل که مارادونا در زمانی که در دبی زندگی می کرد و در زمان مربیگری تیمی در آنجا زندگی می کرد (حداقل 3500 دلار)، عکس ستاره فوتبال با فیدل کاسترو، رهبر فقید کوبا (400 دلار) و هواساز سیگار برگ کوبایی (300 دلار) برای فروش به فروش می رسد.

با این حال، نامه دست نویس امضا شده توسط کاسترو، علیرغم انتظارات قبلی، فروخته نخواهد شد.

کراوات، کلاه، چکمه و وسایل ورزشی، و همچنین شش تلویزیون، مبلمان، تجهیزات بدنسازی، نقاشی و عکس، اقلامی را که به دستور قاضی لوسیانا تدسکو به حراج گذاشته شده است، تکمیل می کنند.

مرکادو گفت، حراج یکشنبه ساعت 11 صبح (14:00 به وقت گرینویچ) آغاز می شود و دو ساعت ادامه خواهد داشت.

درآمدها صرف پرداخت بدهی ها و هزینه های املاک می شود، اما نه به وارثان مارادونا. دادگاه ها تصمیم خواهند گرفت که چگونه اقلام فروخته نشده را دفع کنند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)