جی پی مورگان درگیر قاچاق اپستین است – قاضی – اخبار جهانی RT

اگر رئیس مدیریت دارایی بانک می دانست که مشتری آنها یک حلقه قاچاق جنسی را اداره می کند، شرکت می تواند مسئول باشد.

جد راکف، قاضی منطقه ای ایالات متحده، فاش کرد، غول بانکی جی پی مورگان می تواند در قبال قربانیان شکارچی متوفی جفری اپستین مسئول شناخته شود، اگر آنها نشان دهند که جس استالی، رئیس سابق مدیریت دارایی بانک، شخصاً از مدیریت یک حلقه قاچاق جنسی توسط اپستین آگاه بوده است. دادگاه روز دوشنبه، توضیح داد که چرا او از رد شکایت علیه بانک خودداری کرد.

اگر ادعاهای موجود در شکایات شاکیان درست تلقی شود، آقای استالی به طور واقعی می‌دانست که اپستین یک تجارت قاچاق جنسی انجام داده است. راکف نوشت. قربانیان اپستین با نسبت دادن دانش استالی به کارفرمایش، با توجه به موقعیت والای او، می توانند به بانک نیز نشان دهند. “در واقع می دانستم” مجرم جنسی محکوم چه بود یا “بی ملاحظه نادیده گرفته شد” وجود معاملات پلید او

جی پی مورگان در ماه مارس از استالی شکایت کرد و مدعی شد “رفتار عمدی و ظالمانه” در پنهان کردن ماهیت بدخیم شخصیت و فعالیت های اپشتاین از کارفرمایش. بانک مدعی است که این سرمایه‌دار نه تنها ایمیل‌های تلقین‌کننده جنسی را با یک منحرف خوب مبادله کرد، بلکه به یکی از شاکیان دیگر شکایت، رقصنده سابق باله، تجاوز جنسی نیز کرد. “در تجاوز جنسی به او از نیروی تهاجمی استفاده کرد” در حالی که به او گفتن او از اپستین اجازه داشت تا کاری را که می خواست با او انجام دهد.

استالی ادعای حمله را رد کرده و اصرار دارد که جی پی مورگان صرفا از او به عنوان یک “سپر روابط عمومی” در تلاش های خود برای کنترل آسیب. مدیر عامل سابق گفته است که از دوستی خود با اپستین پشیمان است، اما اطلاع از جنایات خود را انکار می کند.


مدیران جی پی مورگان درباره پدوفیلی اپستین - دعوی حقوقی شوخی کردند

جی پی مورگان بود “برای عملیات و پنهان کردن شرکت قاچاق اپشتاین ضروری است.” یک شکایت حقوقی تجدید نظر شده که در اوایل ماه جاری توسط ایالت های جزایر ویرجین ایالات متحده ارائه شد، با این ادعا “حداقل 20 نفر از افرادی که از طریق حساب های جی پی مورگان پرداخت شده اند قربانی قاچاق و تجاوز جنسی بوده اند.” در املاک اپشتاین، از جمله جزیره خصوصی او. ظاهراً بانک چشم خود را بر ماهیت این پرداخت‌ها بست و اپشتاین 14 ساله را به قیمت 600000 دلار از اروپا به‌عنوان غارتگر توصیف کرد. “دستیار یا خانم جوانی که او از پراگ (یا جایی مانند آن) آورده است.”

این شکایت ها، جی پی مورگان را به نادیده گرفتن هشدارهای متعدد از سوی کارمندان قوانین و مقررات که “خرپول، پیرخرپول، پیرخیلی پولدار”تراکنش های مشکوک بود و پرسید که آیا بالاترین تراکنش ها هستند “هنوز با این مشتری که اکنون یک مجرم جنسی ثبت شده است راحت هستم” پس از محکومیت او برای جلب یک روسپی زیر سن قانونی. تنها در سال 2013، زمانی که مری اردوز، رئیس بخش مدیریت دارایی متوجه شد که برداشت‌های نقدی مشتری او از 40000 تا 80000 دلار چندین بار در ماه انجام می‌شود. “نقد واقعی” آیا بانک تصمیم گرفت راه خود را با مشتری دردسرساز خود جدا کند – پس از 13 سال.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: