تیراندازی در یک گردهمایی اتومبیل در نزدیکی مرز مکزیک و ایالات متحده ده کشته برجای گذاشت – RT World News

دست کم 19 نفر در کمین یک گروه مسلح به تجمعی در سن ویسنته مکزیک هدف گلوله قرار گرفتند.

مقامات روز یکشنبه تایید کردند که در یک حمله کمین به یک راهپیمایی دو روزه خودرو در سن ویسنته مکزیک، حداقل ده نفر کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

طبق تماس قربانیان با خدمات اورژانس، حوالی ساعت 2:18 بعد از ظهر به وقت محلی، یک ون خاکستری به سمت پمپ بنزینی که شرکت کنندگان در آن جمع شده بودند، آمد و گروهی از تیراندازان بیرون آمدند و با اسلحه های بلند آتش گشودند. گزارش ها حاکی از آن است که افراد مسلح با خودروی خود از محل متواری شدند.

ویدیویی که ظاهراً حمله را نشان می‌دهد که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است، حداقل دو نفر را نشان می‌دهد که به خودروهای رالی پارک شده در پمپ بنزین تیراندازی می‌کنند، در حالی که ویدیو و تصاویر پس از آن نشان می‌دهد که شرکت‌کنندگان یونیفورم‌پوش در رالی ظاهراً بی‌جان روی زمین در کنار خودروهای مسابقه خود هستند.

بیشتر بخوانید:
کارتل سینالوآ پس از دستگیری رهبر هرج و مرج ایجاد کرد (ویدیو)

شهردار آرماندو آیالا روبلز به رویترز گفت که ریکاردو ایوان کارپیو سانچز، دادستان کل، یک گروه ویژه را برای تحقیق در مورد تیراندازی مامور کرده است. طبق گزارش ها، پلیس ایالتی و محلی، تفنگداران دریایی، آتش نشانی و صلیب سرخ مکزیک همگی افراد را به محل حادثه فرستادند. تا بعد از ظهر یکشنبه هیچ مورد بازداشتی گزارش نشده است.

رالی اتومبیل سراسری که توسط گروهی به نام کاچانیلازو سازماندهی شد، در حدود 73 مایلی (117 کیلومتری) جنوب مرز با ایالات متحده برگزار شد. این گروه با انتشار پیامی به اینستاگرام ضمن ابراز همدردی با قربانیان و خانواده هایشان، افزود: متأسفانه آنچه در طول تور اتفاق افتاد در دست ما نبود.»

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: