توییتر علامت تیک آبی مشاهیر مرده را بازیابی می کند

سوشانت سینگ راجپوت، ریشی کاپور، عرفان: توییتر علامت تیک آبی مشاهیر مرده را بازیابی کرد

توییتر تیک های آبی را برای برخی از کاربران با یک میلیون دنبال کننده، از جمله افراد مشهور مرده، بازیابی کرد.

در چیزی که به نظر می رسد یک دور از طرح اولیه توییتر بلو، سرویس اشتراک پولی این شرکت است، مدیر عامل شرکت ایلان ماسک اکنون تیک آبی برخی از کاربران را بازیابی کرده است. در 20 آوریل، کاربرانی که در این سرویس مشترک نشده بودند، علامت آبی تأیید شده را از دست داده بودند، اما اکنون به نظر می رسد که مالک جدید سایت میکروبلاگینگ، آقای ماسک، برای افرادی که در این سرویس ثبت نام نکرده اند، استثناهایی قائل شده و نشان آبی کاربران را بازیابی کرده است. با بیش از یک میلیون دنبال کننده گزارش شده است. با این حال، در یک اتفاق عجیب، سایت میکروبلاگینگ همچنین علامت تایید را به نمایه افراد مشهور و شخصیت‌هایی که مرده‌اند بازیابی کرد و باعث ایجاد سردرگمی در مورد ویژگی جدید تأیید پولی آن شد.

بازیگران سوشانت سینگ راجپوت، ریشی کاپور، عرفان، خواننده لاتا منگشکار، خواننده آمریکایی مایکل جکسون، کوبی برایانت بسکتبالیست، شین وارن بازیکن کریکت، فوتبالیست پله، برخی از شخصیت‌های برجسته هستند که به نظر می‌رسد حساب‌هایشان تایید شده است. هنگامی که شخص روی نشان آبی این نمایه‌ها می‌چرخد، متنی می‌خواند: «این حساب تأیید شده است زیرا آنها در Twitter Blue مشترک هستند و شماره تلفن خود را تأیید کرده‌اند».

42flokv

لازم به ذکر است که برخی از حساب‌های افراد مشهور مرده که تأیید خود را دوباره به دست آورده‌اند، مدتی غیرفعال بوده است. با این حال، مشخص نیست که آیا توییتر قصد دارد تیک آبی را برای یک یا همه افراد مشهور زنده یا مرده بازگرداند.

بازیگران بالیوودی مانند آلیا بات و شاهرخ خان، بازیکنان کریکت ویرات کوهلی، ام اس دونی، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ، و میلیاردر بیل گیتس، که به دلیل آپدیت جدید تیک آبی خود را نیز از دست دادند، علامت آبی را در نمایه خود دارند. با این حال، همچنین مشخص نیست که آیا آنها برای تأیید هزینه پرداخت کرده اند یا خیر.

بسیاری از کاربران خاطرنشان کردند که با وجود اینکه هزینه ای برای این سرویس پرداخت نکرده بودند، نشان آبی رنگ آنها توسط شرکت بازگردانده شد. عمر عبدالله، وزیر سابق جامو و کشمیر نیز در توییتر به همین موضوع اشاره کرد. او گفت: “ظاهراً من برای توییتر بلو پول پرداخت کرده ام و به آنها یک شماره تلفن داده ام تا تایید کنند، جز اینکه این کار را نکرده ام. آقای ماسک آیا شما هم برای من پول می دهید؟”