توییتر از سیاست ممنوعیت سایه “سخنان نفرت” پرده برداری کرد – RT World News

این شرکت به جای حذف برخی از توییت‌های «نفرت‌انگیز» در پشت صفحه هشدار پنهان می‌کند

توییتر به اصطلاح پنهان می کند “سخنان تنفرآمیز” پلتفرم روز دوشنبه در یک پست وبلاگ اعلام کرد که قوانین خود را در پشت صفحه هشداری که نیاز به کلیک دارد را نقض می کند.

توییتر گفت: این سیاست جدید قرار است به مدیران انتخاب های بیشتری نسبت به رویکرد دودویی «ترک در مقابل حذف» که برای اکثر نظارت بر محتوا معمول است، بدهد.

علاوه بر این که در پشت صفحه نمایش هشدار پنهان شده است “محدودیت دید: این توییت ممکن است قوانین توییتر را در مورد رفتار نفرت انگیز نقض کند.” توییت های توهین آمیز از نتایج جستجو، روندها، و “توصیه شده” صفحه نمایش، با سایر گزینه های پایین تر ممکن است. تبلیغات در نزدیکی آنها ظاهر نمی شود.


ماسک ابزار جدید درآمدزایی توییتر را معرفی کرد

سیاست جدید به معنای تجسم این است “آزادی بیان، نه آزادی دسترسی” الگویی که ماسک برای اولین بار پس از به دست آوردن این پلتفرم در ماه نوامبر، زمانی که گمانه زنی ها در مورد اینکه آیا او به وعده هایش برای رهایی توییتر از دست سانسورچیان دولتی عمل خواهد کرد یا خیر، در حال چرخش بود، به زبان آورد.

در آن زمان او این قول را داد “توئیت های منفی / نفرت” خواهد بود “حداکثر کاهش و درآمدزایی،” بدون پیوند به تبلیغات، و از همه به جز خاص ترین نتایج جستجو حذف شده است.

به نمایش گذاشتن deboosting – بخشی کلیدی از رویه مخفیانه ممنوع کردن سایه ها – این شکل از اعتدال را با توییتر هماهنگ می کند. “تعهد به شفافیت” این پلتفرم در توضیح خود از سیاست جدید گفت.

کاربران قادر خواهند بود “ارسال بازخورد در مورد برچسب” اگر آنها با اقدامات توییتر مخالف هستند، و در حالی که این بدان معنا نیست که کسی بازخوردها را بخواند یا به آنها پاسخ دهد، گزارش شده است که روند تجدید نظر مناسب در حال انجام است.

توییتر فاش کرد در حالی که برچسب‌ها در حال حاضر صرفاً برای نقض خط‌مشی رفتار نفرت‌آمیز هستند، پلتفرم قصد دارد آنها را به “سایر زمینه های سیاست قابل اجرا در ماه های آینده” تا اطمینان حاصل شود “اقدامات اجرایی” تبدیل شود “برای همه افراد در پلت فرم ما متناسب تر و شفاف تر است.”

این پلت فرم در اوایل ماه جاری به دلیل چرخش خود مورد انتقاد قرار گرفت “اقدامات اجرایی” علیه کاربران پلتفرم وبلاگ نویسی Substack، که اخیراً یک عملکرد مشابه توییتر به نام Notes را ارائه کرده است. توییت‌هایی که حاوی پیوندهای Substack بودند، از کار افتادند و پاسخ‌ها غیرفعال شدند، در حالی که توییت‌های جدید نمی‌توانستند پست شوند. چندین کاربر برجسته Substack از جمله مت طیبی، روزنامه‌نگاری که توسط ماسک برای انتشار «فایل‌های توییتر» و افشای آن انتخاب شد، پلتفرم را ترک کردند. مجتمع صنعتی سانسور این میلیاردر ظاهرا مصمم به برچیدن است.

از آن زمان ماسک هویج را جایگزین چوب کرده است و به کاربران توییتر این فرصت را می دهد که از محتوای خود کسب درآمد کنند و تمام پولی را که در سال اول به دست می آورند حفظ کنند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: