تسلا از مشتریان به دلیل انتقاد شکایت کرد – رسانه – اخبار RT World

بر اساس گزارش بلومبرگ، تسلا ادعاهای افترا علیه حداقل دو فرد چینی که از ایمنی و کیفیت خودروهایش شکایت داشتند، ارائه کرده است و اصرار دارد که این شایعات “بی اساس به شهرت آن لطمه زده است”.

این شرکت همچنین به صورت آنلاین متکی است.اینفلوئنسرها“، خواستار “جبران شدیداز شخصیت های رسانه های اجتماعی که از آن انتقاد کرده اند. تیم حقوقی شرکت خودروهای برقی خواستار عذرخواهی عمومی و پس گرفتن پست ها در مورد درد شکایت شده است.

ادامه مطلب


شرکت بزرگ تاکسیرانی تمام تسلا مدل 3 را به دلیل

گزارشی به نقل از بلومبرگ در روز چهارشنبه حاکی از آن است که تهدیدات قانونی بخشی از یک “تلاش گسترده“برنده شدن دوباره”تصویر مثبت در چینتلاشی که سایت پیشنهاد می‌کرد محکوم به شکست بود، به‌ویژه به این دلیل که برندهای غربی اغلب به دلیل استفاده از قدرت مالی قابل‌توجه خود به شیوه‌ای تهاجمی در جایی که مشتریان محلی درگیر هستند، مورد انتقاد قرار می‌گیرند.

تسلا”قبلاً از کسانی که به دادگاه برده بودند ضربه خورده استبه گفته مارک تانر، مدیر عامل شرکت مشاوره بازاریابی و برندسازی شانگهای China Skinny، که پیشنهاد کرد در حالی که تسلامی تواند در کوتاه مدت آسیب ببیند“، احتمالا معتقد است که “ثابت کردن رکورد تأثیر مثبت خالصی خواهد داشت

بر اساس این گزارش، یکی از اهداف شکایت های تسلا، مالک مدل S، هان چائو، این شرکت را به ارتکاب کلاهبرداری متهم کرد.با فروختن یک ماشین دست دوم به او که بعداً متوجه شد تعمیر اساسی شده است.این باعث شد که او این شرکت را به عنوان یکشرکت هولیگاندر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی چینی Weibo، پستی که ظاهرا به اندازه کافی در فضای مجازی منتشر شد و تسلا به خاطر آن شکایت کرد.اظهارات تایید نشده، بی اساس و افتراآمیز.این شرکت برای این توهین 5 میلیون یوان (785000 دلار) می خواهد.

طبق گزارش ها، ژانگ یاژو، هدف دیگر تسلا، با پریدن از بالای یک سدان مدل 3 در جدیدترین نمایشگاه خودروی شانگهای، توجه شرکت را به خود جلب کرد. همچنین از او به اتهام 5 میلیون یوان شکایت شده است.

وکیل ژانگ شیائولینگ از موسسه حقوقی هائودونگ در پکن این شرکت را متهم کرداستفاده از دعوی قضایی برای کاهش اعتماد مصرف کنندگان فردی در حفظ حقوق خود و در نتیجه جلوگیری از اقدامات سایر مشتریان.

مشتریان چینی نیز از ترمزهای معیوب شکایت کرده‌اند، هرچند تسلا این ادعاها را رد کرده است.