بریتانیا به تعدیل نیرو ادامه می دهد – تایمز – اخبار RT World

بنا بر گزارش ها، وزیر دفاع بن والاس می خواهد به برنامه هایی که قبل از درگیری اوکراین طراحی شده بود، پایبند بماند

روزنامه تایمز روز جمعه به نقل از منابع گزارش داد، بن والاس، وزیر دفاع بریتانیا، برنامه هایی را برای کاهش تعداد ارتش بریتانیا با وجود درگیری در اوکراین و افزایش هزینه های نظامی ادامه خواهد داد.

در سال 2021، وزارت دفاع اعلام کرد که قصد دارد تعداد نیروها را از 82000 به بیش از 70000 کاهش دهد و در عین حال تعداد تانک ها را از 227 به 148 کاهش دهد. بسیاری از نمایندگان پارلمان بریتانیا و فرماندهان نظامی ناآرام هستند، با نام پاتریک سندرز، رئیس ارتش “منحرف” در چارچوب یک درگیری بزرگ در اروپا.

علیرغم این نگرانی ها و با تلاش متحدان بریتانیا در ناتو برای تقویت ارتش خود، گفته می شود وزرای بریتانیا معتقدند که لندن تحت فشار قابل توجهی برای تغییر مسیر نیست.» انتظار می رود این موضوع در یک مقاله فرماندهی دفاعی که قرار است در ماه ژوئن منتشر شود، بررسی شود.

به گزارش تایمز، دولت بریتانیا همچنان قصد دارد تعداد پرسنل پیاده نظام را به نفع توپخانه کاهش دهد.


بریتانیا تحویل موشک های دوربرد به اوکراین را تایید کرد

ما پیاده نظام زیادی داریم – میراث جنگ های ضد شورش در افغانستان و عراق. ما به توپخانه بیشتر نیاز داریم. هیئت منصفه در مورد اینکه آیا به تانک های اصلی جنگی نیاز دارید یا خیر، بررسی می شود. یک منبع دولتی به این رسانه گفت.

یک منبع ارتش دیگر به تایمز گفت “درس اصلی از اوکراین این است که شما به جمع نیاز دارید.” اضافه کردن که حقیقت این است که ما پیاده نظام و توپخانه کافی نداریم.

در ماه مارس، ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، گفت که بودجه دفاعی در دو سال آینده به میزان 5 میلیارد پوند (6.2 میلیارد دلار) افزایش خواهد یافت و بودجه اضافی نیز برای تکمیل ذخایر تسلیحات ارسال شده به اوکراین و مدرن سازی زرادخانه هسته ای در نظر گرفته شده است.

این در حالی است که هشدارهایی وجود دارد مبنی بر اینکه اگر بریتانیا مجبور باشد با یک دشمن نزدیک به همتای خود بجنگد، این وظیفه را نخواهد داشت. والاس خود در ژانویه گفت که ارتش است “توخالی و کم بودجه.” در ماه فوریه، ژنرال بازنشسته ریچارد بارونز در مقاله ای برای روزنامه سان گفت که در صورت بروز درگیری بزرگ، مهمات بریتانیا در عرض چند ساعت ممکن است تمام شود. وی افزود که ارتش بریتانیا در حال حاضر نمی تواند به عنوان یک نیروی “بالاترین” ناتو در نظر گرفته شود.

بر اساس گزارش صلح بین‌المللی استکهلم، در بحبوحه درگیری اوکراین، بسیاری از کشورهای غربی از جمله آلمان، فرانسه و لهستان بودجه‌های نظامی خود را افزایش داده‌اند و مجموع هزینه‌های نظامی در اروپا شاهد شدیدترین افزایش سالانه در حداقل 30 سال گذشته بوده است. موسسه.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: