بررسی کامل معایب فنی پژو پارس تیوفایو

پدال گاز، وسیلهای می باشد که همه ما به خوبی مهم آن شناخت داریم؛ پدالی که تنها شیوه برقراری ارتباط راننده اساسی موتور یا این که پیشرانه و امر دادن به آن است. از سویی دیگر، امداد خودروی همین کمپانی هم از کارایی فراوان خوبی برخوردار است و تقریبا در هر جای مرزوبوم که خودروی شما خرابشده باشد، در کمترین دوران ممکن تعمیرکاران به جهت امداد به شما میآیند. ولی اگر سوخت بنزینتان تمام شد می توانید 75 لیتر گاز را هم برای رسیدن به مقصد مصرف نمایید که در حدود یک سری صد km شعاع حرکتی دارد. ضمناً اختلاف میان این دو در موقعیت رانندگی شهری شدیدتر هم میشود، جایی که XU7 برای مصرف شهری عدد وحشتناک 13.8 لیتر در هر صد km را از باک بنزین طلب خواهد کرد. درصورتیکه شما نیز جز طرفداران پژو پارس می باشید البته سرمایه حتمی برای خرید نقدی ماشین ندارید میتوانید حیاتی بهرهمندی از حالت ویژه سپند اتومبیل برای پژو پارس اقساطی تحویل فوری صاحب این خودروی دوست داشتنی شوید. نکته مهم: گهگاه وقت ها ممکنه صفحه کیلومتر خراب باشه و یا این که کالیبره نباشه به همین دلیل آمپر عدد صحیح صحیح رو نشون نمیده؛ پس مطلقا به وسیله دیاگ PPS از تندرست پشت آمپر خود مطمئن شوید! پر‌نور شدن چراغ تحلیل در ماشین و بازدید خطای عدم احتراق یا احتراق ناقص ( Miss Fire ) در دستگاه دیاگ در موتور TU5 عارضه ها متنوعی دارد. سنسور ۱۱۸ درجه: متصل به بدنه موتور می باشد که به عنوان سنسور پشتیبان، در صورتی که دمای موتور به هر دلیلی مثل خالی شدن ناگهانی آب و یا تشخیص اشتباه فشنگی آب، فراتر از حد مجاز رود، چراغ استوپ روشن شده و حرفه دور تند فعالیت کند. رله فن: در صورت خرابی رله فن، فن (دور نماید و تند به رخ مجزا) از کار افتاده و کار نمی کند. این سنسور هم مانند سایر سنسور ها می تونه مبتلا مشکل و خرابی بشه که در اثر کثیفی آب، دمای دوچندان و یا انتها قدمت سنسور هست. در دمای بالا نیزامکان دارد موارد متعددی شکل دهد که در یکی از بدترین حالات ممکنه موتور جوش بیاره و جراحت جدی به سرسیلندر و واشر سرسیلندر وارد بشه که هزینه های متعددی رو به دنبال خواهد داشت. بهعنوان نمونه کوئل همین اتومبیل بسیار ضعیف میباشد و ممکن میباشد در بازههای هنگامی کوتاه، یک سری بار مبتلا نقص شود. XU7 هم پیشرانهای گرمکار است، در دمای ۹۷ مرتبه (خط وسط نشانگر آب) به دور کند حرفه و در ۱۰۵ مرتبه (خط بعد از آن از وسط) به دور تند فن پر‌نور میشود؛ در صورت به کار گیری از نسبت مطلوب ضدیخ، آب رادیاتور دستکم تا ۱۱۰ جايگاه به جوش نخواهد آمد و واشر سرسیلندر دچار پوسیدگی نخواهد شد. همین اتومبیل هم حساس موتور EUM 2.0 ساخت میشد که به برهان نسبت تراکم فراتر نسبت به محصولی نظیر پارس سال، 10 اسب بخار نیز قدرتمند تر هست چیزی در حدود 105 اسب بخار. این جایی می باشد که حساس ردوبدل سرسیلندر اصلی سوپاپهای بخش اعظم و دیگر متعلقات شامل منیفولد و روزنه گاز اهمیت دِبی هوای بیشتر، برتری خود را در سرعتهای بالا نیز حفظ خواهد کرد. ولی که باید کلیدی مصرف سوخت و سر و صدای بسیار آن نیز کنار بیایید. در در آغاز این موتور اساسی خانواده 206 به ایرانیان معرفی شد که بعد ها در دیگر محصولات ایرانخودرو هم آیتم استفاده قرار گرفت. استعمال از روزنه گاز برقی کالیبره شده که امکان استفاده به جهت سوخت گاز طبیعی و بنزین را دارااست و به هیچ وجه سبب ساز تغییر و تحول در کارایی سیستم و ساخت افت توان در سیستم نمی شود. کلیدی دقت به همین موارد، در ادامه لیستی از بهترین مارک روغن موتور به جهت پژو پارس XU7 و TU5 ارایه میشود. بالا بودن کلاس به معنای بهتر بودن آپشن ها و امکانات وجود ندارد بلکه هر تغییری در سیستم و قطعات می تواند موجب تغییر و تحول کد کلاس باشد. دارای ارتقاء حرارت تابشی رادیاتور، مقاومت سیم پیچ آن تغییر‌و تحول کرده و ای سی یو تشخیص می دهد که دما بالا رفته است. در همین موقعیت است که سنسور ۱۱۸ سکو به امداد آمده و به دلیل سنجش دما به صورت تماسی، چراغ STOP را روشن کرده و آمپر به رخ ناگهانی تا انتها بالا می رود. درصورتیکه دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت داده ها بسیار عمده در آیتم موتور tu5 روغن مناسب لطفا به تماشا از وب وبسایت ما.