اینفلوئنسر وقتی از چیز مورد علاقه اش در مورد ایالات متحده پرسیده می شود، عکس اسلحه را پست می کند

اینفلوئنسر وقتی از چیز مورد علاقه اش در مورد ایالات متحده پرسیده می شود، عکس اسلحه را پست می کند

پست او تنها 2 روز پس از کشته شدن 9 نفر در تیراندازی دسته جمعی ایالات متحده منتشر شد

یک اینفلوئنسر استرالیایی پس از اینکه به فالوورهای اینستاگرام خود گفت که بهترین چیز در مورد آمریکا اسلحه آن است، در رسانه های اجتماعی با واکنش شدید روبرو شده است. News.com.au گزارش شده است. روز دوشنبه، Mikaela Testa، خالق OnlyFans، در حال شرکت در یک پرسش و پاسخ بود که یکی از دنبال کنندگان پرسید که چیز مورد علاقه او در مورد آمریکا چیست.

در پاسخ به این پرسش، او به سادگی با عکسی از خود در حالی که تفنگی را در یک میدان تیراندازی در دست دارد، پاسخ داد، که نشان می‌دهد اسلحه چیز مورد علاقه او در ایالات متحده است.

23dgjrd8

به زودی، پس از انتخاب تصویر او توسط یک حساب نگهبان Influencer UpdatesAU، بحث و جدل بالا گرفت. نکته قابل توجه، پست او تنها 2 روز پس از آن منتشر شد که 9 نفر در اثر تیراندازی یک مرد مسلح در یک مرکز خرید شلوغ در دالاس، تگزاس کشته شدند.

بسیاری از کاربران اینستاگرام از موضع جنجالی او خشمگین شدند و او را پس از فاجعه آمریکا مورد انتقاد قرار دادند.

یکی از کاربران گفت: «بهترین قسمت آمریکا اسلحه است؟ چند روز پیش تیراندازی دسته جمعی در یک مرکز خرید رخ داد. 9 نفر از جمله کودک کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند. برایم مهم نیست که او می خواهد من بمیرم، اما تبلیغ اسلحه در آمریکا فقط احمقانه است.»

یکی دیگر از طرفداران نوشت: “او بسیار دور از واقعیت است.” بسیاری نیز از او حمایت کردند و گفتند که منظور او برد اسلحه است نه خشونت اسلحه.

در پاسخ به واکنش‌ها، خانم تستا نظری را در حساب اینفلوئنسر ناظر منتشر کرد که در آن نوشته شده بود: «چگونه بحث‌برانگیز است؟ من میدان های تیراندازی و وگاس را دوست دارم… چرا باید درباره خشونت با اسلحه صحبت کنم؟

هر دوی ما می دانیم که هر چه گفتم یا انجام دادم برای خوشحال کردن شما کافی نیست. من حوصله حذف کردن یا حتی برقراری ارتباط با کسی که این صفحه را دنبال می کند را ندارم، زیرا همه ما می دانیم که چرا شما اینجا هستید.”

طبق گزارش ها، این اینفلوئنسر بیش از 162000 دلار در ماه از فروش تصاویر و ویدیوهای دارای رتبه X در پلتفرم اشتراک بزرگسالان OnlyFans درآمد دارد.