گلدمن ساکس 215 میلیون دلار برای تسویه پرونده آزار جنسی پرداخت می کند

گلدمن ساکس 215 میلیون دلار برای تسویه پرونده آزار جنسی پرداخت می کند

یک دعوای دسته جمعی که در سال 2010 آغاز شد، قرار بود در 5 ژوئن در نیویورک آغاز شود.

نیویورک:

گلدمن ساکس گفته است 215 میلیون دلار برای حل و فصل دعوی طولانی مدت علیه این بانک سرمایه گذاری که توسط کارمندان فعلی و سابق به سوگیری جنسیتی و آزار جنسی متهم شده است، پرداخت خواهد کرد.

اتهامات موجود در این دعوا شامل 75 مورد سوء رفتار در محل کار – مانند لمس کردن، اظهار نظرهای نامناسب و درخواست های جنسی – و همچنین تبعیض دستمزدی یا رد ترفیع به زنان کارمند بر اساس جنسیت بود.

بر اساس بیانیه مشترکی که بانک و وکلای شاکیان در روز دوشنبه منتشر کردند، این تسویه حدود 2800 زن را در بر می گیرد که در بخش های مشخص بانکی، مدیریت و اوراق بهادار از اوایل دهه 2000 تا مارس سال جاری شاغل بودند.

شانا اورلیچ، شاکی در بیانیه‌ای گفت: «به‌عنوان یکی از شاکیان اصلی، من مفتخر بوده‌ام که در طی نزدیک به سیزده سال گذشته بدون تردید از این پرونده حمایت می‌کنم و معتقدم که این توافق به زنانی که در هنگام تشکیل پرونده در ذهن داشتم کمک خواهد کرد». .

یک دعوای دسته جمعی که در سال 2010 آغاز شد، قرار بود در 5 ژوئن در نیویورک آغاز شود.

ژاکلین آرتور، مدیر جهانی مدیریت سرمایه انسانی شرکت، گفت: «پس از بیش از یک دهه دعوای قضایی شدید، هر دو طرف توافق کردند که این موضوع را حل کنند.

به عنوان بخشی از تسویه حساب، یک کارشناس مستقل ارزیابی های عملکرد را تجزیه و تحلیل می کند و به مدت سه سال حقوق صاحبان سهام را در گلدمن ساکس پرداخت می کند.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)