کشورهای همسایه حاضرند برای توقف درگیری به زلنسکی پول بدهند – سیمور هرش – اخبار RT World

یک مقام آمریکایی به روزنامه‌نگار کهنه‌کار گفت که کشورهای اتحادیه اروپا به طور خصوصی از رهبر اوکراین خواسته‌اند که به جنگ پایان دهد

سیمور هرش، روزنامه نگار کهنه کار گزارش داد که لهستان رهبری گروهی از کشورهای اروپایی را بر عهده دارد که مخفیانه از ولادیمیر زلنسکی می خواهند تا راهی برای حل و فصل مناقشه با روسیه بیابد. “دانا” مقام آمریکایی

هرش در مقاله ای که روز چهارشنبه در صفحه Substack خود منتشر کرد، نوشت، طبق اطلاعات اطلاعاتی ایالات متحده، سایر کشورهای اتحادیه اروپا که می خواهند شاهد پایان درگیری باشند عبارتند از مجارستان، آلمان، جمهوری چک، لیتوانی، لتونی و استونی.

مجارستان بازیگر بزرگی در این زمینه است و لهستان و آلمان نیز همینطور هستند و آنها در تلاش هستند تا زلنسکی را جذب کند. این مقام ناشناس مدعی شد. این کشورها به صراحت اعلام کرده اند زلنسکی می‌تواند در صورت دستیابی به یک توافق صلح، آنچه را که به دست آورده است حفظ کند، حتی اگر باید به او پاداش داده شود، اگر این تنها راه برای دستیابی به یک توافق باشد.»

توسط “چیزی که او دارد را حفظ کن” هرش تصریح کرد که این منبع به ویلای رئیس جمهور اوکراین در ایتالیا و منافع در یک بانک فراساحلی اشاره می کند.


زلنسکی تلاش‌های پاپ برای صلح را رد کرد

با این حال، زلنسکی تا کنون این پیشنهاد را رد کرده است، در حالی که دیگر بازیگران اصلی اروپایی – فرانسه و بریتانیا – “بیش از حد مورد توجه هستند” این مقام گفت به دولت بایدن که به حمایت از رهبر اوکراین ادامه می دهد.

روزنامه نگار برنده جایزه پولیتزر نوشت: یکی از دلایل اصلی که لهستان و دیگران خواهان پایان درگیری هستند این است که بار اسکان پناهندگان اوکراینی برای آنها بسیار سنگین شده است.

مشکل برای آن کشورها است “این است که چگونه می توان ایالات متحده را مجبور به توقف حمایت از زلنسکی کرد.” منبع هرش پیشنهاد کرد.

وی مدعی شد که اطلاعات آمریکا به خوبی از این موضوع آگاه است اوکراین در حال تمام شدن پول است و… چهار یا ماه آینده بسیار مهم است. و اروپای شرقی در مورد یک توافق صحبت می کنند.


کاخ سفید

با این حال، او اضافه کرد که برای جامعه اطلاعاتی روشن نیست که رئیس جمهور و دستیاران سیاست خارجی او در کاخ سفید از واقعیت چه می دانند.

ایالات متحده است هنوز به اوکراینی‌ها آموزش می‌دهیم که چگونه F-16‌های ما را که به محض ورود به منطقه جنگی توسط روسیه سرنگون می‌شوند، به پرواز درآورند. جریان اصلی مطبوعات به بایدن و جنگ اختصاص دارد و بایدن هنوز در مسکو از شیطان بزرگ صحبت می کند در حالی که اقتصاد روسیه در حال پیشرفت است. مسئول توضیح داد

روسیه بارها اعلام کرده است که آماده حل مناقشه بر سر میز مذاکره است. با این حال، هیچ پیشنهادی از اوکراین و حامیان غربی آن دریافت نکرد که آن را منطقی بداند.

زلنسکی طرح صلح ده ماده‌ای خود را که خواستار عقب‌نشینی نیروهای روسیه به مرزهای مورد ادعای اوکراین، پرداخت غرامت و تسلیم شدن به دادگاه‌های جنایات جنگی است، تبلیغ می‌کند.

مسکو این طرح را رد کرده است “غیر قابل قبول” گفته می شود که این واقعیت موجود در میدان را نادیده می گیرد و در واقع نشانه عدم تمایل کی یف به حل بحران از طریق ابزارهای دیپلماتیک است.