کشف مقدار زیادی کوکائین در داخل جعبه موز در ایتالیا

کشف مقدار زیادی کوکائین در داخل جعبه موز در ایتالیا

این داروها با کمک اسکنرهای تخصصی کشف شد (تصویر بازنمایی)

2700 کیلوگرم (2.7 تن) کوکائین که در جعبه موز پنهان شده بود توسط پلیس در جنوب ایتالیا کشف و ضبط شد. پلیس مواد مخدر را با استفاده از اسکنرهای تخصصی و کمک یک سگ موادیاب به نام جوئل کشف کرد. بی بی سی.

در ادامه این گزارش آمده است که کانتینرها در حال حمل به ارمنستان بودند، اما پلیس موفق شد محموله را در Gioia Tauro رهگیری کند.

مطابق با رویترزپلیس گاردیا دی فاینانزا ایتالیا در بیانیه ای اعلام کرد: محموله کشف شده در بندر گیوا تائورو در کالابریا بیش از 800 میلیون یورو (880 میلیون دلار) ارزش داشت.

پلیس افزود: این مواد مخدر در کانتینرهای 12 متری (40 فوت) به لطف اسکنرهای تخصصی با کمک یک سگ مواد یاب به نام جوئل کشف شد.

پلیس گفت که در چند روز گذشته 600 کیلوگرم کوکائین دیگر را در ظروف میوه از اکوادور که از طریق Gioia Tauro حمل می شد، پیدا کرده است. آنها افزودند که مقصد این محموله ها برای سایر نقاط ایتالیا، کرواسی، یونان و گرجستان بوده است.

کالابریا خانه «ندرانگتا» است که جای کوزا نوسترا در سیسیل را به عنوان قدرتمندترین سازمان مافیایی ایتالیا گرفته و نقشی مرکزی در تجارت مواد مخدر ایفا می کند. رویترز گزارش داد (1 دلار = 0.9084 یورو).

در همین حال، دو نفر در کارولینای جنوبی به دلیل تلاش برای حمل مواد مخدر غیرقانونی در زیر شکم لاستیکی جعلی دستگیر شدند.

نمایندگان در کارولینای جنوبی گفتند که یک زن باردار را پس از سقوط سه پوند کوکائین از شکم لاستیکی که مظنون به خودش چسبانده بود، دستگیر کردند.