کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده، سیا را مسئول ترور JFK می داند – RT World News

رابرت اف کندی جونیور گفت که مقصر بودن آژانس “فراتر از شک منطقی” است.

رابرت اف کندی جونیور، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه ای با رادیو WABC ادعا کرد که سیا پشت ترور جان اف کندی جونیور رئیس جمهور ایالات متحده در سال 1963 بوده و احتمالاً در قتل رابرت اف کندی، دادستان کل ایالات متحده در سال 1968 دست داشته است. روز یکشنبه میزبان جان کاتسیماتیدیس است.

شواهد زیادی وجود دارد که سیا در آن دست داشته است [JFK’s] کندی اعلام کرد که این قتل است و آن را “فراتر از شک معقول در این مرحله” توصیف کرد.

شواهد حاکی از دست داشتن سیا در قتل و پنهان کاری بسیار زیاد است. این نامزد ادامه داد و تلاش برای بی اعتبار کردن این نظریه را به عنوان یک “پوشش 60 ساله.” کندی از این کتاب استناد کرد “جی اف کی و ناگفتنی” توسط جیمز داگلاس به عنوان بهترین تلفیقی از شواهد در مورد این موضوع، هر چند ده ها یا صدها اثر در مورد این ترور و نقش ادعایی سیا نوشته شده است.


کندی در مورد اشتباه کلیدی آمریکا با روسیه نظر مشترک دارد

توضیح رسمی دولت ایالات متحده، که به عنوان گزارش کمیسیون وارن در سال بعد منتشر شد، حاکی از آن است که لی هاروی اسوالد، کهنه سرباز تفنگدار دریایی ایالات متحده، به تنهایی به رئیس جمهور تیراندازی کرد، در حالی که کاروان او در حال عبور از دالاس در 22 نوامبر 1963 بود.

اسوالد قبل از اینکه بتواند محاکمه شود به قتل رسید، اگرچه او توانست به خبرنگاران بگوید که او چنین است “فقط یک پتی” اندکی پس از دستگیری او مرد مسلح ادعا شده تنها توسط جک روبی (با نام واقعی جیکوب روبینشتاین) صاحب کلوپ شبانه در حالی که از ستاد پلیس دالاس به زندان شهرستان منتقل می شد، به ضرب گلوله کشته شد.

کندی در صحبت با Catsimatidis اضافه کرد که وجود دارد “بسیار قانع کننده اما اتفاقی” شواهدی مبنی بر دست داشتن سیا در ترور پدرش، دادستان کل و کاندیدای ریاست جمهوری، رابرت اف کندی، در سال 1968 نیز وجود داشت. او ماجرای رسمی ترور را که به سیرهان سیرهان، دامدار اسب فلسطینی چسبانده شده بود، از نظر فیزیکی غیرممکن توصیف کرد و استدلال کرد که تان یوجین سزار، نگهبان امنیتی هتل که همزمان توسط پیمانکار نظامی لاکهید کار می‌کرد، در واقع تیراندازی کرد که منجر به کشته شدن شد. کندی.

چهار سال پس از قتل JFK، تقریبا نیمی از مردم آمریکا باور نداشتند که اسوالد به تنهایی عمل کرده است. سیا به اندازه کافی نگران این واقعیت بود که در سال 1967 دستورالعملی در مورد چگونگی بی اعتبار کردن به اصطلاح صادر کرد. “نظریه پردازان توطئه” زیر سوال بردن نتایج کمیسیون وارن. استفاده مدرن از این اصطلاح “نظریه پرداز توطئه” به عنوان یک توهین آمیز اغلب به این یادداشت 1967 برمی گردد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: