“کارن” رئیس تنوع Uber را تعلیق کرد – RT World News

پس از انتشار پیام‌های عمومی کارکنان داخلی در انتقاد از مدیر اجرایی کره‌ای-آمریکایی، شرکت اشتراک‌گذاری سواری به نیویورک تایمز تأیید کرد، اوبر، رئیس بخش سهام و مشارکت تنوع‌پذیری خود، بو یانگ لی را مرخصی گرفته است.

من می توانم تأیید کنم که بو در حال حاضر در مرخصی است. نوح ادواردسن، سخنگوی اوبر روز یکشنبه در بیانیه‌ای گفت.

به گزارش تایمز، بو پس از واکنش شدید به دلیل یک جلسه دوبله شده توسط کارکنان، تعلیق شد “من را کارن صدا نکن” متمرکز بر اکتشاف “تجربه یک زن سفیدپوست آمریکایی.” این جلسه در مقطعی در ماه گذشته به عنوان بخشی از Uber اتفاق افتاد “حرکت رو به جلو” ابتکار تنوع

این رسانه به چند پیام از «سیاه در اوبر» و “لس اوبرز” کانال‌هایی در برنامه پیام‌رسانی شرکتی Slack، که در آن کارمندان سیاه‌پوست و لاتین تبار از احساس شکایت داشتند “سرزنش شده” و چگونه این اصطلاح را توصیف می کند “کارن” به عنوان آسیب رسان به حداقل رساندن نژادپرستی و “آسیبی که سفیدپوستان می توانند به رنگین پوستان وارد کنند.”

یکی از کارمندان نوشت که این اصطلاح دلالت دارد “این کسی است که همدلی کمی با دیگران دارد یا اقلیت های دیگران او را آزار می دهند [sic] که شبیه آنها نیست.»


مدیر اجرایی سابق اوبر به اتهام پنهان کردن نقض اطلاعات محکوم شد

در جریان جلسه ای که چهارشنبه گذشته برگزار شد، یک کارمند زن سیاهپوست از بو پرسید که چه کاری می توان انجام داد تا حذف شود “مکالمات ناشنوا، توهین آمیز و تحریک کننده” از جلسات تنوع مدیر اجرایی DEI با بیان این مطلب پاسخ داد “گاهی اوقات بیرون رانده شدن از نادانی استراتژیک خود کار درستی است.” بر اساس یادداشت های یکی از کارمندان به نقل از تایمز.

روز پنجشنبه، دارا خسروشاهی، مدیرعامل اوبر و نیکی کریشنامورتی، مدیر ارشد اجرایی اوبر، ایمیلی ارسال کردند که در آن از بو، که از سال 2018 در این شرکت بوده است، خواسته اند. در حالی که مراحل بعدی را مشخص می کنیم، عقب نشینی کنیم و مرخصی بگیریم.»

ما شنیده ایم که بسیاری از شما از جلسه دیروز Moving Forward درد و ناراحتی دارید. ایمیل گفت “در حالی که قرار بود این یک گفت و گو باشد، واضح است که کسانی که در آن شرکت کردند احساس نمی کردند شنیده می شوند.”

تایمز روشن نکرد که آیا کارمندان درگیر در نمایش تنوع رانندگان هستند یا کارکنان دفتر مرکزی شرکت در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا. HQ حدود 3500 نفر از مجموع 33000 نفر Uber را استخدام می کند – در حالی که 3.9 میلیون راننده در سراسر جهان به عنوان پیمانکاران مستقل پاره وقت محاسبه می شوند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: