ویدیوی هولناکی که موتور هواپیمای برزیلی را لحظاتی قبل از بلند شدن در آتش نشان می دهد

ویدیوی هولناکی که موتور هواپیمای برزیلی را لحظاتی قبل از بلند شدن در آتش نشان می دهد

در این حادثه به هیچ یک از مسافران آسیبی نرسید.

در 4 می، یک شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت برزیلی به نام Gol Linhas Aereas Inteligentes در حال آماده شدن برای پرواز از فرودگاه سانتوس دومونت در ریودوژانیرو، برزیل به پورتو آلگره بود که ناگهان موتور هواپیما لحظاتی قبل از بلند شدن در باند فرودگاه آتش گرفت.

بر اساس گزارشی که توسط آینهیک “مشکل فنی” باعث فوران شعله های آتش از موتور کمی قبل از خروج آن شد. خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از مسافران آسیبی نرسید. با این حال، باند فرودگاه به مدت یک ساعت بسته شد.

ویدیو را اینجا ببینید:

شرکت هواپیمایی گل گفت: مشکل فنی به موقع تشخیص داده شد و تمام پروتکل های اضطراری توسط خلبانان و خدمه رعایت شد. سخنگوی شرکت هواپیمایی گفت: «GOL گزارش می‌دهد که پنج‌شنبه، پرواز G3 2040 که در مسیر ریودوژانیرو به پورتو آلگره در ساعت 5.20 بعد از ظهر انجام می‌شد، پس از شناسایی نقص فنی در موتور دو، پروازش قطع شد.»

این تصمیم هنگام تاکسی با سرعت کم در طول اولین کشش باند فرودگاه سانتوس دومونت گرفته شد. خدمه از رویه های تعیین شده پیروی کردند و برای پیاده شدن به محل پارک بازگشتند، که بدون حادثه اتفاق افتاد.

این شرکت افزود: «برای به حداقل رساندن تأثیر بر مشتریان، این شرکت مکان هایی را در پروازهای بعدی ارائه می دهد.

مسافران در پروازهای دیگر اسکان داده شدند.

سخنگوی سازمان هوانوردی Infraero گفت: «عملیات فرودگاه سانتوس دومونت بین ساعت 5:27 بعد از ظهر تا 6:26 بعدازظهر روز 4 مه به دلیل باقی ماندن آوار بر روی باند توسط هواپیمای شرکت هواپیمایی GOL که در هنگام برخاستن با مشکل مواجه شد، متوقف شد. .

تیم‌های تعمیر و نگهداری و عملیات بلافاصله بازرسی و تمیز کردن باند را انجام دادند.

به گزارش میرور، تحقیقات درباره این مشکل فنی ادامه دارد.