هویت ناظر متروی نیویورک فاش شد – اخبار جهانی RT

دانیل پنی، دامپزشک تفنگداران دریایی ایالات متحده، در حال خفه شدن مرد بی خانمان جردن نیلی در قطار فیلم گرفته شد

این کهنه سرباز نظامی که روز دوشنبه از مرد بی خانمان جردن نیلی در کف واگن متروی نیویورک فیلم گرفته بود، تنها چهار روز پس از حادثه توسط کارآگاهان توییتر شناسایی شد و خشم عمومی را برانگیخت زیرا مقامات شهری متهم به محافظت از قاتل هستند.

دانیل پنی، تفنگدار سابق آمریکایی از لانگ آیلند، توسط پلیس بازجویی شد، اما حتی پس از اینکه نیلی در بیمارستانی در منهتن در روز دوشنبه مرده است، متهم نشد. با وجود اینکه پزشکی قانونی شهر روز چهارشنبه مرگ او را قتل با خفگی اعلام کرد و باعث شد تا فعالان اداره پلیس نیویورک را به حمایت از جانباز 24 ساله متهم کنند، نام او برای عموم منتشر نشد.

طبق گزارش ها، چندین روز کارآگاهی اینترنتی همراه با یک شرح زیرنویس توسط دیلی میل، نام پنی را به دست آورد، که محققان آماتور توانستند به سرعت با سیل عکس های سالنامه آن را تأیید کنند. برخی خواسته اند بدانند چرا نیویورک پست و دیلی نیوز، با وجود داشتن نام پنی، آن را منتشر نکرده اند.


شهردار به مهاجران می گوید نیویورک پر شده است

نیلی، شبیه‌ساز مایکل جکسون، قبل از اینکه پنی و چند نفر دیگر او را مهار کنند، زباله‌ها پرتاب می‌کرد و سر مسافران قطار فریاد می‌زد و اعلام می‌کرد که گرسنه، ناامید است و “آماده مردن.” در حالی که فیلمبردار مرگ این جوان 30 ساله در فیلم به نیویورک دیلی نیوز گفت “به نظر نمی رسید که می خواهد به کسی صدمه بزند.” پلیس می گوید که پنج نفر از اطرافیان با 911 تماس گرفتند و مدعی شدند که او مسافران را تهدید یا حتی به آنها حمله کرده است.

مجری مقتول در 10 سال گذشته 42 بار دستگیر شده بود که آخرین مورد آن به دلیل مشت زدن به صورت یک زن 67 ساله در ایستگاه متروی دهکده شرقی بود و خانواده وی از اینکه او نتوانست کمک های روانی مورد نیاز خود را دریافت کند ابراز تاسف کردند. .

پویایی نژادی قتل – پنی سفیدپوست است، در حالی که نیلی سیاه پوست بود – اتهاماتی را برانگیخت. “لینچ کردن” از سوی فعالان زندگی سیاه پوستان مهم است، در حالی که آل شارپتون، مدافع عدالت نژادی – با اشاره به برنی گوتز، ناظر مترو دهه 1980 – نسبت به رفتن هشدار داد. “بازگشت به جایی که هوشیاری قابل تحمل است.” الکساندریا اوکاسیو کورتز، نماینده کنگره، پنی آ “قاتل” و اعمال او الف “اعدام علنی” و تظاهرات در سراسر شهر به راه افتاده است.

منابع مجری قانون روز جمعه به ABC گفتند، آلوین براگ، دادستان منطقه هنوز تصمیم نگرفته است که آیا پرونده را به هیئت منصفه بزرگ بفرستد و احتمالاً علیه پنی شکایت کند و توضیح داد که کارآگاهان همچنان در حال مصاحبه با شاهدان هستند.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: