هواداران لیورپول در روز تاج گذاری سرود ملی را هو می کنند – اخبار RT World

باشگاه به درخواست لیگ برتر “خدا نجات پادشاه” را بازی کرد، اما می دانست که تماشاگران واکنش ضعیفی نشان خواهند داد.

هواداران لیورپول با صدای بلند سرود ملی را پیش از دیدار روز شنبه مقابل برنتفورد در لیگ برتر هو کردند و با شعارهای “خدایا پادشاه را حفظ کن” غرق شدند. “لیورپول.” در حالی که بریتانیا تاج گذاری پادشاه چارلز سوم را جشن می گرفت، هواداران لیورپول در مورد بی احترامی خود به سلطنت ابراز داشتند.

در حالی که هر دو تیم در زمین خانگی لیورپول در آنفیلد صف آرایی کردند، اولین نت های سرود زیر سیل هیاهوها مدفون شد. استادیوم خیلی زود به شعارهایی تبدیل شد “لیورپول” اطمینان حاصل شود که آهنگ شنیده نشده است.

هواداران لیورپول عادت دیرینه ای دارند که در حین پخش سرود هو کنند، که کارشناسان این عادت را به گرایش های سیاسی چپ شهر، جمعیت ایرلندی زیاد آن و بیزاری عمومی ساکنان آن نسبت به تشکیلات نشان می دهند. در اتفاقی که خبر ملی شد، هواداران لیورپول در ورزشگاه ومبلی لندن، زمانی که شاهزاده ویلیام در فینال جام حذفی سال گذشته حضور داشت، سرود را هو کردند.

در بیانیه‌ای قبل از بازی، باشگاه لیورپول اعلام کرد که همراه با سایر باشگاه‌هایی که در روز شنبه بازی می‌کنند، لیگ برتر از آن خواسته شده است تا قبل از شروع بازی، سرود را پخش کند. ” مناسبت تاریخی “ تاجگذاری شاه چارلز سوم.

“البته این یک انتخاب شخصی است که کسانی که در آنفیلد روز شنبه حضور دارند چگونه این مناسبت را جشن می گیرند و می دانیم که برخی از هواداران نظرات قوی در مورد آن دارند.” بیانیه به پایان رسید.

این دیدگاه‌های قوی زمانی که لیورپول در روز چهارشنبه با فولام بازی کرد، مشهود بود و تماشاگران آنفیلد آواز خواندند. “شما می توانید تاج گذاری خود را به سمت بالا بکشید.”

در حالی که هزاران نفر از خیرخواهان و ده ها تن از شخصیت های خارجی در لندن برای مراسم تاج گذاری در روز شنبه تجمع کردند، صدها معترض ضد سلطنتی تظاهراتی را در میدان ترافالگار برگزار کردند. حداقل هفت تن از این معترضان به ظن طرح ریزی دستگیر شدند “آزار عمومی” و صدها پلاکارد و بنر توسط پلیس ضبط شد.

شما می توانید این داستان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید: