نظرسنجی نشان می دهد که ارتباط بین مردم و رسانه های ایالات متحده – RT World News

این نظرسنجی نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها روایت‌های رسانه‌ها در مورد «روسیاگیت» و فساد ادعایی خانواده بایدن را باور ندارند.

اکثر آمریکایی ها معتقدند “روسیاگیت” نظرسنجی جدید دانشگاه هاروارد CAPS-Harris نشان می‌دهد که تحقیقات درباره دونالد ترامپ بر اساس دروغ‌ها و اینکه خانواده جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن در جنایات نفوذی مشارکت داشته‌اند، نشان می‌دهد که نشان می‌دهد رسانه‌های قدیمی نتوانسته‌اند افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند.

این نظرسنجی که روز جمعه منتشر شد، نشان داد که 56 درصد از رای دهندگان آمریکایی معتقدند این ادعا که ترامپ با روسیه برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 تبانی کرده است، یک ادعا است. “داستان دروغ” همین درصد بر این باورند که پرونده استیل، که مبنای تحقیقات اف بی آی از کمپین ترامپ بود، دروغ بوده است.

نزدیک به هفت نفر از هر ده پاسخ دهندگان گفتند که از اینکه گزارش دورهام که در اوایل ماه جاری منتشر شد، متوجه نشدند که FBI استانداردهای خود را در شروع تحقیقات ترامپ و روسیه نقض کرده و تبدیل به قیفی برای “اطلاعات غلط” از کمپین هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات. به همین ترتیب، 70 درصد از رای دهندگان نگران مداخله FBI و سازمان های اطلاعاتی در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده هستند و 71 درصد معتقدند که دولت فدرال نیاز دارد. “اصلاحات گسترده” برای جلوگیری از چنین دخالت هایی


FBI هرگز نباید درباره ترامپ تحقیق می کرد - گزارش

سی ان ان و دیگر رسانه های آمریکایی به مدت سه سال ادعاهای تبانی ترامپ و روسیه را هیاهو کردند و انتشار هفته گذشته گزارش دورهام را کم اهمیت جلوه دادند و یافته های دادستان ویژه در مورد اف بی آی را “هیچ چیز بزرگ.” درست قبل از اینکه رای دهندگان در سال 2020 به پای صندوق های رای بروند، رسانه ها ادعاهای مقامات اطلاعاتی سابق ایالات متحده مبنی بر گزارش بمبی در مورد ادعای نفوذ خانواده بایدن را تقویت کردند – منبع آن یک کامپیوتر لپ تاپی بود که پسر بایدن، هانتر بایدن، در یک تعمیرگاه رها کرده بود. – بر اساس بود “اطلاعات نادرست روسیه.”

نظرسنجی هاروارد CAPS-Harris نشان داد که 63 درصد از رای دهندگان بر این باورند که هانتر بایدن در نفوذ غیرقانونی و فرار مالیاتی شرکت داشته است، در حالی که 53 درصد فکر می کنند جو بایدن در زمانی که معاون رئیس جمهور بوده در عملیات جنایتکارانه دست داشته است. نظرسنجی هریس اکثر رای دهندگان (55٪) همچنین معتقدند که FBI و وزارت دادگستری ایالات متحده واقعاً در مورد فساد ادعایی خانواده بایدن تحقیق نمی کنند و 59٪ فکر می کنند که ادعای اطلاعات نادرست روسیه دروغ است.


رسانه های اصلی مرده اند - سناتور آمریکایی

روزنامه نگار مستقل گلن گرینوالد گفت: نظرسنجی نشان داد که چگونه “به طور اساسی از تماس” رسانه های شرکتی لیبرال با دیدگاه های آمریکایی ها بودند. او افزود که رسانه‌های بزرگ نه تنها روایت‌هایی را که آمریکایی‌ها باور نمی‌کردند، منتشر می‌کردند، بلکه اجازه نمی‌دادند نظرات اکثریت شنیده شود.

این نظرسنجی نظرات نگران کننده دیگری را در مورد چشم انداز انتخابات 2024 بایدن پیدا کرد. نزدیک به دو سوم رأی دهندگان (65 درصد) معتقدند که بایدن نشانه هایی از پیری او برای رئیس جمهور شدن نشان می دهد، در حالی که 57 درصد در مورد آمادگی روانی او تردید دارند و 61 درصد فکر می کنند که او برای دور دوم ریاست جمهوری اش موفق نخواهد شد.

ترامپ پیشتاز کنونی برای نامزدی حزب جمهوری خواه در سال 2024 است و در یک مسابقه تکراری فرضی در حال افزایش برتری خود نسبت به بایدن است. نظرسنجی هاروارد CAPS-Harris نشان داد که رأی دهندگان با اختلاف 47 تا 40 درصد، رئیس جمهور سابق را نسبت به جانشین وی ترجیح می دهند، در حالی که در ماه گذشته پنج امتیاز بیشتر بود. اگر کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، نامزد حزب دموکرات باشد، ترامپ با اختلاف 50 تا 39 درصد مورد حمایت قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:
پیشتازی عظیم ترامپ در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان آمریکا – نظرسنجی ها