میلیاردر پیتر تیل فاش می کند که ثبت نام کرده است تا زمانی که می میرد از نظر سرمایشی حفظ شود.

میلیاردر پیتر تیل فاش می کند که ثبت نام کرده است تا زمانی که می میرد از نظر سرمایشی حفظ شود.

پیتر تیل گفت که متقاعد نشده است که این فناوری کار کند یا خیر.

بر اساس گزارشی که در نشریه منتشر شده، پیتر تیل، سرمایه‌گذار میلیاردر فناوری تایید کرده است که پس از مرگش برای حفظ برودتی ثبت‌نام کرده است تا در آینده به زندگی بازگردانده شود. ثروت. یکی از بنیانگذاران PayPal، آقای Thiel هفته گذشته در یک پادکست افشاگری کرد. با این حال، سرمایه گذار گفت که هنوز در مورد کارکرد این فناوری شک دارد. بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، من تیل دارای ثروت خالص 8.13 میلیارد دلار است.

مجری پادکست – روزنامه نگار باری ویس – به عنوان میلیاردر چهارشنبه گذشته، “آیا این درست است که شما ثبت نام کرده اید تا زمانی که بمیرید به شکلی سرد حفظ شوید تا در آینده دوباره زنده شوید؟”

آقای تیل گفت: “بله، اما من به آن بیشتر به عنوان یک بیانیه ایدئولوژیک فکر می کنم.”

“پس درسته؟” خانم ویس دوباره سوالی مطرح کرد.

آقای تیل در پاسخ گفت: “مطمئنا. من لزوماً انتظار ندارم که کار کند، اما فکر می کنم این همان کاری است که ما باید سعی کنیم انجام دهیم.”

طبق یک گزارش قدیمی در تلگراف، سرمایه گذار با الکور قرارداد انجماد عمیق عمیق کرایوژنیک پس از مرگش امضا کرده بود.

آقای تیل در توضیح رویکرد خود در قبال «مسئله مرگ» گفته بود: «می‌توانید آن را بپذیرید، می‌توانید آن را انکار کنید یا می‌توانید با آن مبارزه کنید. ترجیح می دهم با آن مبارزه کنم.”

همانطور که در نیویورک پست، مجری پادکست از آقای تیل پرسیده بود که آیا تدارکاتی برای یخ زدن عزیزان اندیشیده است.

او پاسخ داد: “من متقاعد نشده ام که کار می کند. بیشتر است، فکر می کنم ما باید این چیزها را امتحان کنیم. هنوز وجود ندارد.”

پیتر تیل، جدای از بنیانگذار پی پال، اولین سرمایه گذار خارجی در فیس بوک و شریک اصلی شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Founders Fund بود.

The Post گزارش داد که Thiel تنها کسی نیست که روی فناوری های افزایش عمر شرط بندی می کند. سام آلتمن، مدیرعامل OpenAI خالق ChatGPT، اخیراً 180 میلیون دلار در یک شرکت Retro Biosciences سرمایه گذاری کرده است که قصد دارد طول عمر انسان را 10 سال افزایش دهد.

سپس برایان جانسون 45 ساله، پیشگام بیوتکنولوژی، تحت یک رژیم پزشکی گران قیمت است که ممکن است سالانه 2 میلیون دلار هزینه داشته باشد تا بدن یک جوان 18 ساله را داشته باشد.