معترض در جلسه سهامداران به سمت رئیس فولکس واگن کیک پرتاب کرد

معترض در جلسه سهامداران به سمت رئیس فولکس واگن کیک پرتاب کرد

آقای پوئتش در جلسه سهامداران.

بر اساس گزارش دویچه وله آلمان، جلسه سالانه سهامداران خودروساز آلمانی فولکس واگن در برلین توسط معترضان خشمگین مختل شد و یکی از آنها شیئی را که به نظر کیک بود به سمت هانس دیتر پوئتش، رئیس این شرکت پرتاب کرد. این حادثه روز چهارشنبه رخ داد.

طبق گزارش، تقریباً 10 فعال، از جمله یک زن برهنه پوش که عبارت “پول کثیف” روی پشتش نقش بسته بود، سخنرانی مدیر اجرایی اولیور بلوم را قطع کردند و بعداً توسط پرسنل امنیتی به بیرون اسکورت شدند.

علاوه بر این، یک کیک به سمتی که ولفگانگ پورشه، عضو هیئت مدیره در حین سخنرانی آقای پوئچ نشسته بود، پرتاب شد. به زودی، آقای پوئتش نیز کیکی را دید که به سمت او می آمد و با موفقیت از آن طفره رفت.

چندین عکس و ویدئو که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، ماده سفید رنگی شبیه شیرینی یا کیک را نشان می‌دهد که در جلوی سکویی که آقای پورشه پشت آن نشسته بود چسبیده است.

123v7q4o

علاوه بر این، معترضان اقلیم توسط پلیس از چسباندن خود به زمین در میدان خارج از جلسه متوقف شدند.

فعالان گروه Scientist Rebellion که به همراه چند نفر دیگر بیرون از سالن ایستاده بودند تا بر بزرگترین خودروساز اروپا فشار بیاورند تا کاهش دهد، “علم واضح است: انتشار گازهای گلخانه ای از فروش خودروهای برنامه ریزی شده فولکس واگن فراتر از محدودیت های سیاره ای است.” ردپای کربن آن

این فعالان همچنین علیه کارخانه این شرکت در استان سین کیانگ چین تظاهرات کردند و فولکس واگن را متهم کردند که “چشم خود را بر نقض حقوق بشر در منطقه بسته است”. با این حال، این خودروساز اعلام کرده است که کارخانه در سین کیانگ که با شرکت شریک SAIC اداره می شود، هیچ مدرکی دال بر نقض حقوق بشر ندارد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، حزب کمونیست چین به بازداشت بیش از یک میلیون اویغور و سایر اقلیت‌های مسلمان در منطقه دوردست غرب به عنوان بخشی از سرکوب سال‌ها و همچنین اداره اردوگاه‌های کار متهم است.