مطالعه جدید می گوید که خشونت با اسلحه بزرگترین نگرانی برای سلامت عمومی آمریکایی ها است

مطالعه جدید می گوید که خشونت با اسلحه بزرگترین نگرانی برای سلامت عمومی آمریکایی ها است

این ارقام در حالی منتشر می شود که کشور توسط موجی از تیراندازی های دسته جمعی به لرزه در آمده است

خشونت با اسلحه عامل اصلی مرگ و میر زودرس در ایالات متحده است. اکنون، طبق یک مطالعه جدید، یک چهارم آمریکایی ها معتقدند که اسلحه تهدید شماره یک بهداشت عمومی است. نگهبان گزارش شده است. بر اساس مطالعه ای که توسط Axios و شاخص سلامت آمریکایی Ispos انجام شده است، 26٪ از آمریکایی ها معتقدند دسترسی به اسلحه بزرگترین تهدید برای سلامت عمومی است. در همین حال، حدود 25٪ بر این باورند که مواد افیونی و فنتانیل نگرانی اصلی هستند.

«دسترسی به اسلحه و سلاح گرم در کنار مواد افیونی و فنتانیل اکنون یکی از مهمترین تهدیدها برای سلامت عمومی محسوب می شود. از فوریه، تعداد آمریکایی‌هایی که از اسلحه به عنوان نگرانی اصلی خود یاد می‌کنند، به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

در ماه فوریه، تنها 17 درصد از آمریکایی ها دسترسی به اسلحه را به عنوان نگرانی اصلی ذکر کردند. طی سه ماه، این رقم نزدیک به 10 درصد از 17 درصد به 26 درصد افزایش یافته است.

49 درصد از سیاهپوستان آمریکایی، 50 درصد از دموکرات ها و 31 درصد از مردم ساکن در مناطق شهری، دسترسی به سلاح گرم را به عنوان نگرانی شماره یک خود ذکر کردند.

این ارقام در حالی منتشر می شود که کشور توسط موجی از تیراندازی های دسته جمعی به لرزه در آمده است. بر اساس داده های آرشیو خشونت با اسلحه، ایالات متحده تاکنون شاهد بیش از 200 تیراندازی جمعی و بیش از 16000 کشته با سلاح گرم بوده است.

در اوایل ماه جاری، یک مرد مسلح به یک مرکز خرید شلوغ در خارج از دالاس تیراندازی کرد که حداقل هشت نفر را کشت و حداقل هفت نفر را مجروح کرد. بی بی سی. در پی این فاجعه، رئیس جمهور جو بایدن بار دیگر از کنگره خواست تا کنترل اسلحه را تشدید کند. قابل ذکر است که اکثر بزرگسالان 21 ساله یا بیشتر در تگزاس مجاز به حمل اسلحه بدون مجوز هستند، مگر اینکه قبلاً محکومیت داشته باشند.

طبق گزارش Everytown Research & Policy، میزان قتل با اسلحه در ایالات متحده تا 26 برابر سایر کشورهای پردرآمد است و میزان خودکشی با اسلحه تقریباً 12 برابر بیشتر است.

بر اساس گزارش ها، این کشور همچنین در سال گذشته 648 تیراندازی جمعی و 44000 مورد مرگ ناشی از اسلحه را تجربه کرده است که نشان دهنده شدت موضوع با اسلحه است. آرشیو خشونت با اسلحه سایت اینترنتی. این کشور بیشتر از مردم اسلحه دارد: از هر سه بزرگسال یک نفر حداقل یک اسلحه دارد و تقریبا از هر دو بزرگسال یک نفر در خانه ای زندگی می کند که اسلحه وجود دارد.