مشت، هل دادن در طول مبارزه در دنیای دیزنی ایالات متحده. در اینجا چرا

مشت، هل دادن در طول مبارزه در دنیای دیزنی ایالات متحده.  در اینجا چرا

دعوا پس از مشاجره بین خانواده ها شروع شد.

مشاجره دو خانواده به دعوای دسته جمعی در والت دیزنی ورلد در اورلاندو تبدیل شد. مطابق با اخبار فاکس، مشاجره پس از آن شروع شد که یک خانواده از خانواده دیگر خواستند حرکت کنند تا بتوانند در مقابل تابلوی نمادین 100 سالگی نصب شده در پارک عکس بگیرند. ویدئویی از این نزاع در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد این گروه به سمت یکدیگر مشت پرتاب می کنند. به نظر می رسد حدود 10 عضو در هرج و مرج که در روز دوشنبه رخ داد درگیر بودند.

اخبار فاکس به نقل از کلانتر اورنج کانتی، دعوا در ساعت 2:30 بعد از ظهر در پارک پادشاهی جادویی دیزنی آغاز شد. اعضای یک خانواده جلوی تابلو ایستاده بودند و دیگری در یک طرف منتظر بود.

هنگامی که خانواده دوم از گروه بزرگتر خواستند که حرکت کنند تا برای عکس گرفتن، یک نفر از گروه شروع به پرتاب مشت کرد.

دعوا چند دقیقه ادامه داشت و دیگر بازدیدکنندگان را شوکه کرد. برخی از آنها از دعوای دو خانواده فیلم گرفتند و این کلیپ ها در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

در همین حال، به گفته کارمندان، امنیت را برای پشتیبان گیری خواستار شدند نیویورک پست.

خانواده ها قبل از رسیدن نیروهای امنیتی و جدایی آنها به یکدیگر فحش می دادند. یکی از مردها روی زمین بود و برای بلند شدن مشکل داشت.

این رسانه در گزارش خود گفت که کلانتری گفته است که حداقل یک نفر پس از درگیری تحت درمان پزشکی قرار گرفته است، اما آنها هیچ اتهامی را مطرح نکرده اند.

این اولین بار نیست که دعوا در دنیای دیزنی رخ می دهد. در ژوئیه 2022، زمانی که خانواده ها در خارج از تئاتر فیلارمجیک Mickey’s PhilharMagic درگیر شدند، یک دعوای عظیم با 10 نفر شروع شد.

دیزنی حتی سال گذشته پس از شکایت از خشونت نسبت به رفتارهای سرکش در پارک های موضوعی خود در فلوریدا و کالیفرنیا هشدار داد.