مسافران به دنبال هشدار آتش سوزی، پنجره های قطار متروی لندن را شکستند

مسافران به دنبال هشدار آتش سوزی، پنجره های قطار متروی لندن را شکستند

پلیس حمل و نقل بریتانیا (BTP) اعلام کرد که هیچ گزارشی در مورد آسیب دیدگی گزارش نشده است.

به دنبال هشدار آتش‌سوزی عصر جمعه، یک روز قبل از تاج‌گذاری پادشاه چارلز سوم، مسافران بریتانیایی از یک قطار متروی در جنوب لندن خارج شدند. بر اساس بی بی سی، این حادثه در ایستگاه Clapham Common رخ داد. یک ویدیوی ویروسی در شبکه های اجتماعی مردی را نشان می دهد که با چکش یکی از شیشه های قطار را می شکند تا مسافرانی که در داخل آن گیر افتاده اند بتوانند از آن خارج شوند.

یکی از کاربران توییتر هنگام اشتراک‌گذاری این کلیپ نوشت: «پیش از تاج‌گذاری چارلز سوم، آتش‌سوزی در متروی لندن رخ داد. مردم در وحشت پنجره‌های قطار را می‌کوبند تا جان خود را از دست بدهند و دود تند را استنشاق کنند».

به زیر نگاهی بیندازید:

پلیس حمل و نقل بریتانیا (BTP) اعلام کرد که هیچ گزارشی در مورد آسیب دیدگی گزارش نشده است.

آتش نشانی لندن گفت که خدمه در محل حاضر شدند اما هیچ مدرکی دال بر آتش سوزی پیدا نکردند. این گزارش افزود که حدود 500 نفر قبل از رسیدن خدمه Battersea، Tooting و Brixton به محل حادثه قطار را ترک کردند.

یکی از مسافران گفت: “قطار ناگهان با نیمی از واگن ها در ایستگاه متوقف شد و برای چند دقیقه هیچ حرکت یا اطلاعیه ای وجود نداشت. سپس چراغ ها خاموش شدند و صدای فریاد به سمت عقب را شنیدیم.” خبرگزاری PA

همچنین بخوانید | اولین خریدار خانه مارهایی را پیدا می کند که در دیوارهای خانه جدید لغزنده هستند

“سرانجام راننده به ما گفت که به سمت عقب قطار برویم و ما از مجموعه ای از درهای باز خارج شدیم تا شاهد صحنه شکسته شدن شیشه های روی سکو باشیم، جایی که دیگر مسافران آشکارا وحشت زده شده بودند. بوی شدید سوختگی در اطراف واگن ها به مشام می رسید. وی افزود: شیشه های شکسته.

بر اساس گزارش سازمان آتش نشانی لندن، «تحقیقات در حال انجام است، اما احتمال می رود که گزارش دود ناشی از ترمزهای قطار باشد». روزنامه گاردین.