مسافران برای اخراج زن سرکش از پرواز خطوط هوایی مرزی رای نگه می دارند

مسافران برای اخراج زن سرکش از پرواز خطوط هوایی مرزی رای نگه می دارند

این مشاجره با اختلاف نظر در مورد تخصیص صندلی آغاز شد.

اخیراً موارد زیادی از رفتارهای سرکش مسافران در پروازهای داخلی و خارجی رخ داده است. این بار، پس از اینکه یک زن در پرواز خطوط هوایی Frontier از نیوجرسی به آتلانتا، با مسافر دیگری درگیر شد، مسافران هوایی اوضاع را به دست گرفتند. در نمایشی از دموکراسی، آنها به اتفاق آرا به اخراج زن اخلالگر از هواپیما، این رای دادند مستقل گزارش شده است. بر اساس این گزارش، این بحث به دلیل اختلاف نظر در مورد تخصیص صندلی ایجاد شد.

این ویدئو که در ابتدا در TikTok به اشتراک گذاشته شد، مسافرانی را نشان می‌دهد که دست‌های خود را بالا می‌برند و نشان می‌دهد که چند نفر از آنها می‌خواهند او از پرواز حذف شود. مسافری دیده می شود که می گوید: «اگر می خواهی او را از پرواز حذف کنند، دستت را بلند کن!» تعداد زیادی از مسافران به نشانه موافقت دستان خود را بالا بردند.

”اگر می خواهید او را از پرواز حذف کنید، لطفا دست خود را بالا ببرید. من حتی شوخی هم نمی‌کنم، اگر صدای من را می‌شنوی و می‌خواهی او را از پرواز حذف کنند… 40 دستم را بالا گرفتم.»

این ویدیو به این صورت نوشته شده بود: «خوب، می‌دانم که همه ما به دیدن ویدیوهای هواپیماهای وحشی عادت کرده‌ایم، اما این مرد به تنهایی تمام پرواز را انجام داد تا به معنای واقعی کلمه به یک زن متخاصم رأی دهد.»

ویدیو را اینجا ببینید:

این زن در نهایت از پرواز خارج شد و او در حال جمع آوری وسایلش و همراهی یکی از اعضای امنیتی دیده شد.

بر اساس گزارش ها، این حادثه پرواز را حدود یک ساعت به تاخیر انداخت.